بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با حمایت و مشارکت حدود110 میلیارد ریالی بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مزارع پرورش مرغ مادر گوشتی استان سیستان و بلوچستان با نام تجاری ماکادام در شهرستان سیادک به بهره برداری رسیدو برای 150نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.
مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امورایثارگران،فرارسیدن پنجمین سالگرد تاسیس بیمه تجارت‌نو را به نیما نوراللهی، مدیر عامل شرکت، تبریک گفت.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکید این سازمان بر الکترونیکی کردن خدمات و ارائه سرویس ها به صورت غیرحضوری است، گفت: از سوی دیگر نمی خواهیم کارگزاری ها متضرر شوند و خدمات جایگزین برای آنها تعریف می کنیم.
مدیرکل سابق بازرسی بانک مرکزی در گفتگو با پرسون:

قوانین و مقررات بانک‌ها یکی از موانع تولید است

بخش عمده‌ای از قوانین مخل تولید به بانک‌ها برمی‌گردد. مقابله‌ای که بانک‌ها برای بازپرداخت و گرفتن طلب‌شان می‌کنند سبب بیکاری و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی می‌شود. بنابراین می‌طلبد که بانک‌ها در قوانین و مقررات خود تجدید نظری کنند.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اطلاع رسانی شفاف بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با انتقـال تخفیـف های عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث، با تدابیر و سیاست های اجرایی لازم و بهره برداری از مجاری و کانال های در اختیار نسبت به تهیه "دستورالعمل نحوه انتقال تخفیف های عدم خسارت بیمه نامه های شخص ثالث" اقدام نموده است.
عضو هیات عامل بانک مسکن خبر داد:

پنج تغییر جدید همراه بانک مسکن

سیستم بانکداری نوین بانک مسکن در قالب نسخه همراه بانک و اینترنت بانک با 5 تغییر جدید به روزسانی شد.
فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در بانک توسعه تعاون از اول اردیبهشت‌ماه آغازشده است و حداکثر تا پایان شهریور سال جاری، در تمامی شعب بانک توسعه تعاون، صورت خواهد پذیرفت.
حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و رئیس فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در دیدار با برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با اعطای لوح سپاس، از اقدامات ارزنده و عملکرد مطلوب بانک دی در این دوره مدیریتی تقدیر کرد.
معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو درآستانه فرارسیدن پنجمین سالروزتاسیس بیمه تجارت‌نو،گفت:به‌دنبال برگزاری یک مناقصه و فراخوان عمومی، پوشش های بیمه‌ای شرکت مجتمع فولاد خراسان تحت پوشش بیمه تجارت‌نو قرار گرفت .
خوش‌بینی‌ها به دور جدید مذاکرات هسته ای موجب شده تا بازار طلا و ارز شاهد ریزش قیمت‌ها باشند؛ جو روانی حاکم در بازار موجب شد تا قیمت دلار توان مقاومت در کانال 24 هزار تومان را از دست بدهد،دلار چند روزی است که در کانال 23 هزار تومان درجا می زند.
رئیس اداره پشتیبانی و تامین بیمه رازی در جشن ضیافت نور:

نیازهای شبکه فروش به بهترین شکل تامین می شود

رئیس واحد پشتیبانی و رفاه شرکت بیمه رازی از تلاش مستمر برای رفع و تامین نیازهای نمایندگان و شبکه فروش در اسرع وقت خبر داد.
امروز با شروع معاملات دلار 122 تومان بالا رفت و سایر ارزها هم با روندی افزایشی معاملات خود را آغاز کردند.