بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان مرکزی تعاون روستایی و شبکه توسعه اجتماعی رسالت به امضای محمدحسین حسین زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و طهماسبی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی رسید.
جایزه و تخفیفات ویژه برای مشتریان بیمه تعاون؛

جشنواره بزرگ بیمه های زندگی آغاز شد

در این جشنواره خریداران بیمه نامه‌های زندگی علاوه بر دریافت تخفیف‌های مختلف، در قرعه‌کشی شرکت خواهند کرد و هدایای نفیس دیجیتالی دریافت می‌کنند.
خیلی از ما نمی دانیم در هنگام تصادف باید چه کاری انجام داد؟ چگونه کروکی بکشیم؟ مدارک لازم جهت ارائه به بیمه چه مدارکی می باشد؟ با ما در این گزارش همراه باشید.

همزمان با اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور، بانک ملی ایران اعلام کرد که استفاده از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک اجتناب خواهد شد.
ارزشمندترین سرمایه هر فردی زمان و عمر اوست. عمر سرمایه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی درست از لحظات آن، خود را در برابر حوادث و مخاطرات احتمالی ایمن کرد؛ که این، هدف اصلی بیمه‌های زندگی است.
امروز قیمت دلار و یورو کاهش و سایر ارزها روندی افزایشی یافتند.
مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر، با اشاره به ضوابط در نظر گرفته شده در قانون جدید چک، گفت: قطعا در آینده نزدیک شاهد کاهش چک های برگشتی و افزایش اعتماد شهروندان و مشتریان به این ابزار معاملاتی مدت دار خواهیم بود.
سود عملیاتی ماهانه بانک صادرات ایران در فروردین ١٤٠٠ با رشد مثبت ١٠٥ درصدی نسبت به فروردین سال ٩٩ و رشد مثبت ٥٠ درصدی نسبت به ماه قبل، به چهار هزار و ٨٢٢ میلیارد ریال رسید.
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در راستای محرومیت زدایی و به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز تاسیس بانک سپه 14 پروژه شامل 7 مدرسه 6 پروژه آبرسانی و یک خانه نیازمندان افتتاح می کند.
در راستای مانع‌زدایی از تولید صورت گرفت:

اعطای وام ۲۷۷ هزار میلیارد ریالی بانک آینده به مشاغل آسیب‌پذیر

بانک آینده، از کسب‌وکارهایی که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود، آسیب دیده‌اند، از تیرماه سال گذشته با اعطای تسهیلات، حمایت کرد.
سود عملیاتی ماهانه بانک صادرات ایران در فروردین ١٤٠٠ با رشد مثبت ١٠٥ درصدی نسبت به فروردین سال ٩٩ و رشد مثبت ٥٠ درصدی نسبت به ماه قبل، به چهار هزار و ٨٢٢ میلیارد ریال رسید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.