بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نظری مدیر بیمه های مهندسی بیمه "ما" ضمن تشریح راه اندازی طرح مشترک بیمه "ما" و بانک ملت با عنوان بیمه صندوق اجاره ای در سال جاری، در خصوص اجرایی شدن طرح مذکور برای بانک ملت و متعاقب آن برای کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خبر داد.
بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی ، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت 38 میلیارد و یکصد میلیون ریال تسهیلات ،از احداث و راه اندازی گلخانه سبزی و صیفی در روستای علی آباد تلخو از توابع بخش کاکی شهرستان دشتی حمایت کرد .
همتی درباره برنامه این بانک برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط گفت: مبلغی تا حد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌ها برای اعطای سرمایه درگردش به این واحدها، با هدف گسترش نقش آنها درتولید و اشتغال کشور پرداخت خواهد شد.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه دانش باید کسب، حفظ، ارتقا و انتشار یابد و در نهایت مستندسازی شود، گفت: کمیته دانش باید تا حد امکان برای مدیریت دانش در بانک فضاسازی لازم را انجام دهد.
معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه ملت اعلام کرد که همزمان با کنترل نسبت خسارت و وصول حق‌بیمه، پرتفوی درمان این شرکت در سال گذشته نسبت به سال قبل آن حدود یک و نیم برابر شده است.
امروزه استفاده از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه برای انجام وظایفی مانند بررسی مانده حساب، انتقال وجه بین حساب ها ، پرداخت صورتحساب و پیدا کردن دستگاه خودپرداز مورد استفاده قرار می گیرند. تلفن های ضروری و شماره تلفن بانک ها از جمله شماره هایی هستند که برای انجام بسیاری از کارهای بانکی لازم هستند. در این مقاله شماره تلفنبانک چند بانک را آورده ایم.