بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حسین زاده با تاکید بر این که تعلیم و تربیت همه مردم جامعه از «مدرسه» آغاز می شود و دانش آموزان امروز، با تلاش معلمان، مدیران و آینده سازان کشور هستند، گفت: طبیعی است که هر چه سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش بیشتر باشد، آینده جامعه بیش از پیش تضمین خواهد شد؛ از این رو بانک ملی ایران با شناخت دقیق اهمیت این موضوع، از هیچ تلاشی برای بهبود فضای آموزشی کشور دریغ نکرده است و به مدرسه سازی افتخار می کند.
معاون مدیر عامل در امور طرح و برنامه بانک مسکن با تاکید بر اینکه اولویت بانک مسکن در سال جاری پرداخت تسهیلات به حوزه تولید مسکن است گفت: مشکلات بخش مسکن و بالا بردن قدرت خرید تنها با افزایش سقف وام خرید مسکن میسر نیست.
همزمان با استقبال کادر درمان بیمارستان ها صورت گرفت:

تقدیر مسئولین بیمارستان قلب شهید رجایی از طرح فرشتگان سلامت بانک آینده

بیمارستان قلب شهید رجایی از اقدام بانک آینده، در خصوص ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور، با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.
پیام مدیرعامل بانک سپه در آستانه 14 اردیبهشت سالروز تأسیس این بانک:

چقازردی: بانک سپه با تمام ظرفیت در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد

مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای هم‌ وطنان عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی عزیز قدر، سالروز تأسیس این بانک را به مردم شریف ایران، مشتریان و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک دیرپای سپه تبریک گفت.
دبیر و عضو هیات مدیره کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق و بهبود معیشت بازنشستگان تأمین اجتماعی با اجرای دو مرحله متناسب سازی در دو سال اخیر به خوبی انجام شده است و تحولات مثبت و روند رو به بهبود و ارتقاء خدمات سازمان مشهود است.
فرشاد عبادی به جایگاه بانک ملی ایران در حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران اشاره کرد و افزود: اگر حمایت و همراهی بانک ملی ایران نبود شرکت ما با مشکل مواجه می‌شد و نمی توانست به این سطح از تولید برسد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارزها به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند.
حوزه کسب‌و‌کار بانکی باید به‌طور کارآمد به جریان مازاد و قیمت‌گذاری ریسک خدمت کند. چنانچه خدمات انتقال ریسک را از بانک‌ها بگیریم و هویت بانک و بازار ریسک را به رسمیت نشناسیم، اقتصاد کشور را از یکی از مهم‌ترین و موثرترین ابزار توسعه محروم کرده‌ایم.
انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا در استان های کشور، کانون انجمن های صنفی نمایندگان کشور، انجمن صنفی شرکت های نمایندگی بیمه آسیا و انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیا در استان تهران از طرح حمایتی مدیرعامل به جهت نگرش حمایتی از شبکه فروش برای دومین سال متوالی، تشکر کردند.
شعبانی پور در جشن ضیافت نور:

امسال، سال اوج بیمه رازی است

رئیس اداره واحد تحقیقات و تحلیل بازار شرکت بیمه رازی با تاکید بر این که «امسال، سال اوج بیمه رازی است» نگاه مدیران شرکت بیمه رازی به شبکه فروش را جدی توصیف کرد و آنها را نوک پیکان عملیات بیمه گری قلمداد نمود.
این شرکت توانسته است سال گذشته استاندارد ISO31000:2018 در مدیریت ریسک را اخذ کند و به همین دلیل پیرو درخواست گروه خودروسازی سایپا، شرکت بیمه تعاون به عنوان سازمان الگو تجربیات خود را در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک با ارزیابان ارشد و ارزیابان تعالی فعال در مجموعه شرکت های گروه خودروسازی سایپا به اشتراک گذاشت.