آینده نگری در روابط عمومی به معنی بررسی و پیش بینی بحران ها و چالش های مشابه بحران شیوع ویروس کرونا است که صنعت بیمه را در سطوح ملی و بین المللی تهدید می کنند و ارائه هشدارهای لازم برای مواجهه مناسب با آنهاست.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با انتشار پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصه اطلاعرسانی و روابط عمومی تبریک گفت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت در یادداشتی نوشت: روابط عمومیهای سازمانها در سالهای اخیر به سمت و سوی تازهای در حال حرکت هستند که میتوان از آن به عنوان تحولی در این عرصه یاد کرد. تحولی که به واسطه فضای مجازی منجر به ایجاد ارتباط مستقیم و گسترده با ذینفعان و دریافت کنندگان خدمات شده است.
رئیس شعبه شرکت بیمه حافظ دراستان بوشهر، اظهارکرد: بزرگترین چالش استان بوشهر و شهرهایی که منطقه ویژه فعال دارند انعقاد قراردادهای پرتفوهای کلان در استان در تهران است.
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی و فیروز رحیمی معاون وی، کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق تهران و حضور ویدئو کنفرانسی کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان ها، امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد.
بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک ایرانی موفق به پیاده سازی جدیدترین سرویس سوییفت تحت عنوان Universal payment confirmations : The Basic Tracker شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به برنامهریزی هیات مدیره برای افزایش سرمایه 8 هزار میلیارد تومانی به منظور افزایش قدرت اعتباری و اعطای تسهیلات، گفت: بانک پارسیان به عنوان بانکی خصوصی در راستای ایفا مسوولیتهای اجتماعی در سال گذشته 25 هزار طرح در حوزه حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط را اجرایی کرد.
بانک ملی ایران در عمل به مسئولیت اجتماعی در راستای ساخت واکسن ویروس کرونا در کشور با سرمایه گذاری، تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات مورد نیاز به شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت محور و شتاب دهنده ها و مراکز رشد زیست بوم فناوری در تحقیقات اولیه و توسعه زیرساختهای لازم برای تولید پایدار واکسن کووید 19 آنها را حمایت و کمک کرده است.
در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک ها و ذینفعان آنان است که بانک ها را قادر می سازد در محیطی که پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است، برنامه ها و اهداف خود را با خواست و نیاز مشتریان و ذینفعان منطبق سازند.
بیستوهفتم اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات است. از نگاه من این روز تنها یک نام در صفحه تقویم نیست؛ بلکه سرفصلی تازه و پراهمیت از تعهد، تخصص، علم و هنر است.
مسئولیت های اجتماعی سازمانی، روابط کلی سازمان با تمامی ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، افراد جامعه، سهامداران و سرمایه گذاران، دولت و رقبا می باشد که انعکاس دهنده رفتار سازمان ها در قبال جامعه، تعهد آنها به رعایت مسئولیت های اجتماعی در کسب و کار، کمک به توسعه اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه می باشد.
در راستای برنامه جامع عملیاتی سال جاری و پیرو برنامه ماهانه جلسات همفکری، دومین گردهمایی روسای شعب مدیریت استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد با حضور روسای شعب برگزار شد.