تجلیل از کارکنان آزاده شاغل و بازنشسته پست بانک ایران

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، طی مراسمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از آزادگان شاغل و بازنشسته پست بانک ایران تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
تصویر تجلیل از کارکنان آزاده شاغل و بازنشسته پست بانک ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که به نمایندگی از بهزاد شیری مدیرعامل بانک و با حضور اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و رییس اداره کل گزینش، اکبر غلامی مدیرشعب منطقه غرب استان تهران، معاونین وی و دیگر مسئولان این منطقه برگزار شد از محمدعلی ایمانیان پور شاغل در سرپرستی منطقه مذکور تجلیل شد.

گرامی در این مراسم با تجلیل از خانواده های معزز شهداء، ایثارگران و آزادگان گرانقدر تصریح کرد: همه ساله در مناسبت های مختلف از جمله سالروز ورود آزادگان مراسم تجلیل و گرامیداشت باشکوهی برگزار می کنیم، لیکن امسال به جهت شرایط کرونا نتوانستیم این مهم را انجام دهیم. براین اساس به نمایندگی از تمامی آزادگان بانک از برادر آزاده ایمانیان پور تجلیل نمودیم.

وی تصریح کرد: تمامی این عزیزان از جان و مال خود مایه گذاشته و از عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران طی 8 سال جنگ تحمیلی که به کمک 50 کشور توسط صدام به میهن اسلامی صورت گرفت جانانه و هوشمندانه دفاع کردند و اجازه حتی تصاحب یک وجب خاک کشور را به مزدوران بعثی ندادند. احترام جانبه این عزیزان برای ما ملت ایران واجب و ضروری است.

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران گفت: اگر رشادت های ایثارگران و شهدا و رنج ها، فداکاری ها و مقاومتهای آزادگان نبود، آرامش و اقتدار فعلی را نداشتیم و هرچقدر از آنها تجلیل کنیم کمترین چیزی است که در قبال انجام می دهیم.

گرامی درپایان ضمن تبریک 26 مرداد به آزادگان سرافراز کشور به نقل از فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: اسرای ما همانند ملت ایران از خود آزادمردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به میهن بازگشتند. اسرا در دوران اسارت شرایط سخت را گذراندند اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند.

همچنین غلامی ضمن در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های آزادگان سرافراز میهن اسلامی اظهارداشت: وجود این عزیزان در مجموعه بانک مایه افتخار و بالندگی است و قطعاً مقام والای آنها را ارج می نهیم.

ایمانیان پور نیز ضمن قدردانی از توجه مسئولان بانک به آزادگان، خاطراتی از دوران اسارات ارائه و درپایان نیز لوح سپاس به وی اعطاء شد.

334174