بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی شنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز از جمله پوند افزایش و نرخ ۶ ارز از جمله یورو کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۱ ارز بدون تغییر باقی ماند.
در پیام مدیرعامل بانک دی به منسبت یازدهمین سالگرد فعالیت بانک مطرح شد:

امسال شاهد توسعه خدمات و جهش بزرگ بانک دی خواهیم بود

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یازدهمین سالگرد تأسیس بانک دی، از برنامه‌ریزی برای گسترش خدمات و جهش بزرگ در فعالیت‌های این بانک در سال جاری خبر داد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز از جمله پوند افزایش و نرخ ۱۳ ارز از جمله یورو کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز بدون تغییر باقی ماند.
پرسون از گرفتاری های دریافت یک تسهیلات می گوید:

از تشویق تا فرار از ازدواج/ ابلاغ بانک مرکزی و اِن قُلت بانک ها

مبلغ وام ازدواج به 70میلیون تومان افزایش یافت. خبری که قبل از سال جدید منتشر شد. در پی این خبر بانک مرکزی به همه بانک ها ابلاغ کرد در پرداخت این وام همراهی لازم را با متقاضیان داشته باشند. اما عمل به این ابلاغ به راحتی انتشار آن نبوده است.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران اظهار داشت: هدف از جابجایی در سطح هر سازمان استفاده بهینه از توانمندی و ظرفیت های نیروی انسانی با نگاه ویژه و تخصص گرایی برای افزایش بهره وری است.
مدیر کل مستمری های تامین اجتماعی نحوه افزایش حقوق مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در راستای اجرای مواد 96 و 111 قانون تامین اجتماعی و متناسب سازی را تشریح کرد.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت تهران در نشست با رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران، به تشریح برنامه کاهش کاربرد تدریجی دفترچه های درمانی پرداخت و بر لزوم استقرار نسخه الکترونیک در مطب تمامی پزشکان غیر طرف قرارداد استان تهران تأکید کرد.
پروژه تأمین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با حمایت و همکاری بانک کشاورزی، صندوق توسعه کشاورزی سازمان ملل متحد (ایفاد) و سازمان بهزیستی و عاملیت موسسه بین المللی تاک اجرایی شده و تاکنون 2416 میلیارد ریال تسهیلات خرد در قالب این پروژه به زنان و جوانان روستایی پرداخت شده است.