بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه 1400در سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام تشکیل می شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

سازمان تأمین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است، گفت: تبلور همکاری مجلس، تأمین اجتماعی و تشکل‌های بازنشستگان را در فصل بودجه دیدیم که پرداخت 89 هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی از دولت تصویب شد تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود.
هم‌زمان با اجرای قانون جدید چک، اپلیکیشن موبایلت بانک سامان، دسترسی‌های مربوط به اجرای این قانون را برای مشتریان خود ایجاد کرد.
سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر با هدف مدیریت بحران در شرایط پیچیده، بررسی دقیق و سریع درخواست‌ها و نیز رصد به‌موقع تغییرات شبکه آغاز به کار کرد.
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستان گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان نشانه اهتمام در پشتیبانی از نیروی کار در هنگام بازنشستگی و سالمندی از سوی تأمین اجتماعی است.
با تخصیص تسهیلات ۶۴۰ میلیارد ریالی صورت گرفت:

چتر حمایتی بانک آینده از مستاجرها

بانک آینده از مستاجران با پرداخت 640 میلیارد ریال تسهیلات حمایت می کند.
با مشارکت بانک توسعه صادرات ایران انجام پذیرفت:

گامی بزرگ برای صادرات با ارزش افزوده بالا در فولاد کاوه جنوب کیش

با تامین مالی 130 میلیون یورویی بانک توسعه صادرات ایران، پروژه فولاد کاوه جنوب کیش در دو بخش توسعه تولید شمش فولاد و آب شیرین کن در سال ۹۹ به بهره برداری رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح‌ سپاس به حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل همراهی و همکاری ارزشمند این بانک در برگزاری شایسته نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از وی قدردانی کرد.
اگر سلامتی تان برایتان ارزشمند است و در این روزهای کرونایی دلتان نمیخواهد حتی چند دقیقه ای را در صف بانک بایستید اما از طرفی باید وجه نقدی را به حساب خود یا دیگری انتقال دهید، تنها راه سریع، آسان و ایمن استفاده از دستگاه های خودگردان است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.
اطلاعیه وزارت صمت در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب؛

واحدهای صنعتی غیرفعال، احیا می‌شوند

وزارت صمت در راستای اظهارات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون تعطیلی کارخانجات و واحد‌های تولیدی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.