بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دومین جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و تدوین اهداف سال 1400 با حضور روسای شعب شهر اصفهان بانک ایران زمین به صورت حضوری و شعب شهر های شهرکرد، شهرضا، گلپایگان، اراک، قم و کاشان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

موضوع محاکمه سیف، به دلیل تزریق ارز به بازار در دو دهه گذشته بررسی شد؛

اتهام: ۳۰ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلای بر باد رفته

دادستان عمومی و انقلاب تهران از محاکمه ولی‌الله سیف، رییس‌کل سابق بانک مرکزی در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی خبر داده و در رسانه‌ها، اتهام رییس سابق بانک مرکزی، به باد دادن ۳۰ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا اعلام شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به آغاز نسخه نویسی، نسخه پیچی و ارجاع الکترونیک در سطح مراکز روستایی گفت: از اول خرداد ماه بیمه شدگان روستایی نیازی به دفترچه نخواهند داشت.
هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مشتریان با بانک‌ها و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم در حال برگزاری است.
مدیرشعبه شمال تهران شرکت بیمه تجارت‌نو، حق بیمه تولیدی سال گذشته این شعبه را ۶۱۰ میلیارد تومان دانست و پیش بینی کرد که حق بیمه تولیدی این شعبه درسالجاری، با افزایش سه برابری به رقم ۱۴۰۰ میلیاردتومان خواهد رسید.