بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اضهار داشت: افرادی که از سال 97 ازدواج کرده و تسهیلات دریافت نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به دریافت وام ازدواج 70 میلیون تومانی اقدام کنند.
شرکت بیمه پاسارگاد در جریان معاملات فروردین ماه امسال بازار سرمایه با وجود حاکمیت روند نزولی بر کلیت این بازار، با اعطای بازدهی قابل قبول ۱۴ درصدی ماه پر سودی را برای آن ها رقم زده است.
سکه تمام بهار آزادی با کاهش 101 هزار تومانی نسبت به روز قبل به 9 میلیون و 200 هزار تومان رسید.
بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام)، از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری در شعب بانک کشاورزی عرضه و به فروش می رسد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر ایفای نقش مؤثر و حمایتی بانک سپه در پروژه‌های مختلف اقتصادی کلان کشور شامل نفت،گاز، پتروشیمی و صنایع مولد تولیدی از حضور در 16 پروژه بزرگ و استراتژیک اقتصادی کشور به ارزش بیش از 10 میلیارد دلار خبر داد.
رئیس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: شروع اجرای پروژه بانکداری دیجیتالی و ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیک، کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه ها و ساماندهی بدهی بازار بین بانکی از مهم‌ترین دستاوردهای بانک گردشگری در سال 99 بود.
سامانه داده‌کاوی «لایف وب» با انتشار نتایج تحلیل داده خود اعلام کرد که بانک ملی ایران از نظر میزان محتوای منتشر شده در شبکه اجتماعی طی سال 1399، توانسته رتبه برتر را در میان 10 بانک فعال در این حوزه کسب کند.
بانک رفاه کارگران استان ایلام در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، با اهداء کمک بلاعوض به دانشگاه علوم پزشکی این استان، در تجهیز بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه مشارکت کرد.