بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 5 میلیون و 900 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
با افتتاح مدرسه پاسارگاد در روستای همت آباد شهرستان بروجرد، یک گام مثبت دیگر در راستای توسعه فرهنگ و آموزش کشور و همچنین تحقق اهداف والای بانک پاسارگاد در این خصوص برداشته شد.
روستای قباق تپه در شهرستان سلماس یکی از هزاران روستایی است که با حمایت بانک کشاورزی، میزبان یکی از بزرگترین طرح های تولیدی کشور شده است. شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس ، با احداث بزرگ ترین طرح گاوداری شیری در استان آذربایجان غربی با حمایت 240میلیاردریالی بانک کشاورزی برای 155 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و تحول عظیمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی منطقه و همچنین سیر صعودی میزان تولیدات داخلی به وجود آورده است.
بانک مرکزی پنجشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۱۸ ارز افزایش، ۱۸ ارز کاهش و ۹ ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
با هدف ترویج ارزشهای متعالی دفاع مقدس و تکریم از مقام شامخ ایثارگران گرانقدر و خانواده معزز شهدا، همایش ملی اسوه های ایثار مجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین برگزار شد.
معاون فنی بیمه های زندگی بیمه رازی از اجرای طرحی در این شرکت خبر داد که بر اساس آن دارندگان بیمه زندگی این شرکت می توانند بدون پرداخت حق بیمه، بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه اتومبیل و آتش سوزی و…. خریداری کنند.
همایش ملی اسوه‌های ایثار وزارت امور اقتصادی و دارایی مقارن با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و همزمان با چهارم خرداد «روز دزفول، مقاومت و پایداری» با تجلیل از سه جانباز و ایثارگر بانک صادرات ایران برگزار شد.