بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک‌پاسارگاد به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام می‌رساند.
سکه تمام بهار آزادی با 1000 تومان کاهش نسبت به روز قبل به 10 میلیون و 100 هزار تومان رسید.
سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی به میزبانی بانک صنعت و معدن با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات منابع انسانی بانک‌های دولتی و نمایندگان شورای هماهنگی و صندوق بازنشستگی بانک‌ها برگزار شد.
گام چهارم مانع‌زدایی و پشتیبانی بیمه کوثر:

دیدار هیات ویژه با بیمه‌گذاران استان زنجان

هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.
بانک مرکزی چهارشنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۹ ارز کاهشی، ۲۶ ارز افزایشی و نرخ ۱۱ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.
بانک رفاه کارگران در مراسم تجلیل از عملکرد بنگاه های اقتصادی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق اهداف شعار سال 1399(جهش تولید)، موفق به کسب تندیس و نشان درخشان "جهش تولید" و " بهره وری سازمان در زمینه واسطه گری مالی" شد و شرکت های پتروشیمی امیرکبیر و داده‌پردازی ایران (شرکت های تابعه این بانک) نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
پیرو اطلاعیه روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1400 مبنی بر برگزاری حراج خرید مدت‌دار اوراق مالی اسلامی دولتی در عملیات بازار باز، پنج بانک سفارش فروش اوراق مالی اسلامی دولتی در قالب توافق بازخرید (ریپو) را تا مهلت تعیین‌شده (ساعت 12 روز شنبه مورخ 1400.03.01) و مجموعاً به ارزش 75 هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بازار بین‌بانکی به بانک مرکزی ارسال کردند.
مسئولیت استفاده از ابزارهایی که از سوی شبکه بانکی در اختیار مشتری قرار گرفته بر عهده شخص وی است و اجاره دادن این ابزارها می‌تواند دردسرآفرین باشد.
موسسه ملل در طول دو ماه نخست سال جاری توانست منابع سپرده ای خود را در مقایسه با دور مشابه سال گذشته 65 درصد افزایش دهد و علاوه بر آن با جذب سپرده های کم هزینه و بدون هزینه پرتفوی سپرده های جذب شده را بهینه کند .
ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت در رده های شغلی بانکدار و متصدیان امور اداری بخش های حقوقی و مهندسی ساختمان، در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار آغاز شد.