بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد که صرافی‌های غیربانکی نیز نرخ خاص خود را در بازار اعلام می‌کنند که عموماً با نرخی که در صرافی‌های بانکی است، متفاوت بوده و از ۱۰۰۰ تا ۱,۵۰۰ تومان در هر دلار اختلاف قیمت دیده می‌شود.
خلاقیت و نوآوری به عنوان یک حلقه مفقوده در صنعت بیمه کشور باعث شد تا گرایش مردم به این صنعت تغییر کند و نگاه به شرکت‌های بیمه‌ای فقط از جهت رفع خسارت در زمان حادثه باشد و مشتری‌های شرکت‌های بیمه‌ای گاهی با‌ یک بیمه بدنه، ثالث و یا عمر راه خود را تا سال آینده کج کرده و یا سال آینده بیمه‌نامه را از شرکت دیگری خریداری می‌کنند. از این‌رو اگر شکلی نو و خدمتی جدید در اختیار آنها قرار گیرد حتما با قراردادی تازه و سوق دادن دیگران به بیمه مربوطه، باعث رشد و گرایش مردم به صنعت بیمه کشور خواهند شد.
همراه بانک تجارت در به‌روزرسانی جدید خود باهدف افزایش امنیت تراکنش‌های با مبدأ حساب، دریافت رمز پویا برای این دسته از تراکنش‌ها را نیز فعال‌سازی کرد.
جدیدترین شماره مجله «خانواده آسماری» با پرونده ویژه «بیمه های مسئولیت و مهندسی» منتشر شد.
داریوش محمدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین طی سفر به منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید ازشعبه این شرکت، با کارکنان و شبکه فروش به گفتگو پرداختند.
شرکت بیمه حافظ با راه اندازی کارگروه طرح های نوین بیمه ای، در نظر دارد در راستای بهره‌مندی از استعدادها و ایده های نوین و جدید نسبت به جمع آوری نظرات و پیشنهادات سازنده شرکت های مبتکر و افراد خلاق در صنعت بیمه، اقدام نماید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۱ ارز نسبت به آخرین روز کاری افزایش و ۱۷ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ هشت ارز ثابت ماند.