به گزارش سایت خبری پرسون، برات کریمی در این بازدید ها همچنین با مشتریان شعب به گفت وگوی صمیمی پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
مدیرعامل بانک دی در گفت وگو با همکاران این شعب، ضمن تشکر از تلاشهای آنها در جذب منابع جدید و کسب موفقیت های عملکردی در بانک، گفت: بانک دی به دلیل آنکه متعلق به خانوادههای ایثارگران است، در انجام وظایف و تعهدات خود باید عملکرد ویژهای داشته و در نظام بانکی در تکریم مشتریان نمونه باشد.
کریمی افزود: در افزایش نسبت مصارف به منابع شعب باید تلاش بیشتری صورت گیرد و شعب میبایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاستهای اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
در بازدید از شعب اقدسیه، فرمانیه و ونک، همتاله حسینزاده سوادی، معاون بانکی و بازاریابی بانک دی نیز حضور داشت.