بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در پی همه نوساناتی که از سال ۹۶ به این سو، برای اقتصاد ایران اتفاق افتاد، کرونا شاید حکم سخت‌ترین واقعه را داشته باشد؛ به صورت مشخص این اتفاقات زنجیروار مسیر اجرای قانون برنامه ششم توسعه را طوری رقم زدند که اهداف اقتصادی آن یکی پس از دیگری دست‌نیافتنی باشند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز کاهش و ۱۹ ارز افزایش یافت.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توافق وزارت بهداشت گام مهمی برای اتصال بیمارستان‌های دانشگاهی به سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی برداشتیم و طی روزهای آینده دیتای الکترونیک بیمارستان‌های دانشگاهی جایگزین اسناد کاغذی می‌شود.
با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با حضور وزیر صمت؛

طرح توسعه شرکت فرش ستاره افشار میاندوآب در آذربایجان غربی افتتاح شد

با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه شرکت فرش ستاره افشار میاندوآب با تسهیلات 185 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر مازندران از استقبال زیاد جوانان استان به این بیمه طی چهار سال گذشته خبر داد و گفت که این وضعیت سبب شد تا میانگین سنی بیمه‌شدگان صندوق نسبت به گذشته ۲۴ سال کاهش یابد.
مانده کل تسهیلات بالغ بر ۲۷۰۲۸.۶ هزار میلیارد ریال است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۸۹۰۸ هزار میلیارد ریال (۴۹.۲ درصد) و نسبت به پایان سال قبل ۷۶۷۲.۸ هزار میلیارد ریال (۳۹.۶ درصد) افزایش داشته است.
درحالیکه طی دو سال اخیر، دو معاون نوبخت، یعنی دژپسند بعنوان وزیر اقتصاد و نمکی بعنوان وزیر بهداشت انتخاب شده‌اند، حمید پورمحمدی، سومین معاون نوبخت نیز رییس کل بانک مرکزی شد.