به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا فرزین مدیرعامل در مراسم افتتاحیه ساختمان تابان این بانک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ سازمانی با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: در عصر حاضر تمامی سازمانها و به ویژه شرکتها و بنگاه های مالی نیاز دارند تا با ارتقای فرهنگ سازمانی مسیر توسعه و پیشرفت سازمانی خود را هموار کنند.
وی همچنین افزود: توسعه سازمانی، توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و بنابراین همگی همکاران باید تلاش کنند در راستای تحقق اهداف سازمان همگام و هم راستا عمل کنند.
مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای تحقق اهداف و استراتژی های سازمانی عمل خواهند کرد و بر این اساس بانک کارآفرین جذب نیرویهای متخصص و متناسب با رشته تحصیلی تخصصی را از اولویتهای مهم کاری خود میداند.
وی همچنین افزود: بانک کارآفرین بانکی مشتری مدار است و ضرورت دارد با توجه بهسرعت شتابان تکنولوژی و فناوریهای نوین، کارکنان بانک آموزشهای تخصصی، بهروز و متناسب با بخش کاری خود را دریافت کنند تا بتوانند خدمات موردنیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهند و در راستای مشتری مداری بیشتر گام بردارند.
فرزین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درگذشت زندهیاد رضا اجل افشار معاون حقوقی بانک خاطرنشان کرد: فقدان آقای اجل افشار برای تکتک همکاران سخت و دشوار است و متأسفانه ما همکاری بسیار متعهد، متخصص، خبره و با سعهصدر را که دارای سلامت کاری بسیار بالایی بود، براثر بیماری کرونا از دست دادیم و خلاء ایشان در بانک کاملاً احساس میشود.
وی خاطرنشان کرد: آقای اجل افشار دومین همکار بانک هستند که متاسفانه بعد از آقای حسنزاده رئیس شعبه مهرآباد جنوبی که ایشان هم از همکاران متخصص و کارآمد ما بودند، براثر بیماری کرونا از دست دادیم. از تمامی همکاران خواهش میکنم مراقب سلامتی خود و خانوادههایشان باشند تا خدایناکرده اتفاق ناگواری نیفتد.
دکتر فرزین همچنین با تقدیر از زحمات مدیریت پشتیبانی بانک برای تجهیز و راهاندازی ساختمان تابان خاطرنشان کرد: با همت همکاران این مدیریت ساختمان جدید بانک آماده بهرهبرداری شد تا معاونت بانکی و مدیریتهای ذیربط در آن استقرار یابند.