بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای یورو و ۱۸ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.
شرکت بیمه رازی در جهت تقویت و تجهیز شبکه فروش و با رویکرد حمایت از نمایندگان و افزایش انگیزه و نگهداشت شبکه فروش به کلیه نمایندگان سراسر کشور وام تبلیغات ارائه می نماید.
اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی ج.ا.ایران اعلام کرد: کلیه صاحبان مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا (به غیر از وام های قرض الحسنه) که بازپرداخت اقساط آنان از فروردین لغایت پایان تیر ماه ١٤٠٠می باشد نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام ننموده اند.
در نشست مسئولین شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و بانک مسکن استان مرکزی عنوان شد: با حمایت و مشارکت مالی بانک مسکن، امسال بار دیگر روی خط ساخت و ساز قرار می گیریم.
امیر هوشنگ عصارزاده، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان این که بانک های توسعه ای با حمایت های دولت ها برای نقش آفرینی در بخش های خاصی از اقتصاد ایجاد می شوند، گفت:هم اکنون پنج بانک توسعه ای در ایران فعال هستند و هر یک از آنها اهداف خاصی را برای ارتقای توسعه کشور دنبال می کنند.
رئیس فناوری پیشرفته بانک مرکزی انگلیس با انتقاد از بیت‌کوین گفت: تکنولوژی ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی می‌تواند در هر تراکنش ده‌ها هزار برابر کارایی بیشتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشد.
علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی خطاب به آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب، پیروزی وی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.
با هدف اجرای صحیح قانون جدید چک؛

بیش از «45 هزار نفر ساعت» در بانک شهر آموزش داده شد

مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر با اشاره به لزوم آشنایی کارکنان شبکه بانکی با آخرین تغییرات صورت گرفته در قانون جدید چک، گفت: به این منظور، کارکنان شعب این بانک بیش از «45 هزار نفر ساعت» به صورت هدفمند آموزش داده شدند.
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به همراه مدیریت امور سرمایه انسانی، مدیر امور شعب استان ها و مدیر امور حراست بانک ایران زمین، با هدف بررسی عملکرد مدیریت شعب استان یزد، از این استان بازدید کردند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی گفت: در بانک ملی ایران به عنوان یک بانک تجاری، با طیف وسیعی از مشتریان اعم از فعالان اقتصادی رو به رو هستیم و این بانک بسیاری از نیازهای جامعه را تامین می کند، از این رو نحوه برداشت و ادراک مخاطبین از بانک قطعا در توفیقات کلان اثرگذار خواهد بود.
ابوذر ندیمی مشاور عالی بیمه آرمان در تعریف بیمه های نوین و افزایش سهم بیمه در اقتصاد کشور و ارائه خدمات ارزنده اجتماعی به بیمه شدگان شد.
در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات نوین بانکی، امکان انتقال وجه از مبدا بانک رفاه کارگران به تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق اپلیکیشن موبایلی "دیجی‌پی" فراهم شد.