وبینار اول تحول دیجیتال به میزبانی بیمه ملت برگزار شد

اولین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه به میزبانی بیمه ملت روز یکشنبه 18 مهرماه به صورت لایو اینستاگرامی برگزار شد.
تصویر وبینار اول تحول دیجیتال به میزبانی بیمه ملت برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در وبینار اول، مباحث کلی در خصوص تحول دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این نشست با حضور نقش‌آفرینان حوزه تحول دیجیتال در داخل و بیرون صنعت بیمه و با حضور حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه، شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ، محمود کریمی مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت، اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت و دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت) برگزار شد.

این نشست در قالب پنل برگزار و از طریق لایو اینستاگرام شرکت بیمه ملت، پژوهشکده بیمه و مرکز نوآفرینی پلنت در دسترس عموم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر شهاب جوانمردی به عنوان یکی از فعالان حوزه تحول دیجیتال به اهمیت و لزوم حرکت صنعت بیمه در مسیر تحول دیجیتال پرداخت.

حمید کردبچه نیز به آخرین اتفاقات تحول دیجیتال در صنعت بیمه دنیا را مد نظر قرار داد و نحوه تعامل بازیگران درونی و بیرونی صنعت بیمه با بیمه مرکزی را به عنوان نهاد ناظر در این خصوص ارائه داد.

لزوم تعریف درست مساله تحول دیجیتال از جمله مواردی بود که محمود کریمی به آن پرداخت و تعریف درست مساله را تعیین کننده نقطه شروع تحول دیجیتال دانست.

اسماعیل دلفراز نیز به لزوم تحول دیجیتال در شرکت‌های بیمه از منظر شرکت‌های بیمه پرداخت و اشاره کرد که در صورت عدم حرکت شرکت‌های بیمه با تحولات فناورانه و تحول دیجیتال آینده نهایی این شرکت‌ها جاماندن از رقابت و در مواردی قرارگرفتن در رتبه پایین بازار خواهد بود.

بهروز اسدنژاد نیز به عنوان رئیس پنل به طرح سوالات مختلف و جمع‌بندی موضوعات در این خصوص پرداخت.

در ادامه این روند به صورت هفتگی یک نشست در قالب میزگرد تخصصی یا ارائه های تخصصی برگزار می شود.

سلسله وبینارهای تحول دیجیتال که به میزبانی بیمه ملت برگزار می‌شود بر آن است تا در 8 هفته متوالی به موضوعات مربوط به تحول دیجیتال بپردازد. در این مجموعه نشست‌ها تلاش شده تا ذی‌نفعان کلیدی این حوزه به مباحث مرتبط پرداخته و در خصوص موارد چالشی بحث و تبادل نظر کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول زمان‌بندی ارائه‌ها به صفحه اینستاگرام بیمه ملت به آدرس Mellatinsurance_official مراجعه و برای مشاهده وبینارهای تحول دیجیتال از طریق آدرس‌های زیر اقدام کنند.

·Mellatinsurance_official

·Bimeh_markazi

·Ircacir

·Plannet_ir

این رویداد با حمایت بیمه مرکزی ج.ا.ا، پژوهشکده بیمه، هلدینگ فناپ، مرکز نوآفرینی پلنت و شرکت سامانه‌نگار حامی بیمه برگزار می‌شود.

364877