بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

آیین افتتاحیه شرکت خدمات ارزی و صرافی ملل (سهامی خاص ) در روز سه شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ و در روز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور مدیرعامل موسسه حضرت حجت الاسلام و المسلمین جوادی، قائم‌مقام، اعضای هیئت مدیره موسسه، اعضای هیئت مدیره صرافی، معاونین ، میهمانان ومدعوین در محل صرافی با رعایت پروتکل های بهداشتی و مطابق با دستورالعمل های وزارت محترم بهداشت برگزار گردید.
معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان:

بیمه نامه یونیت لینک تابستان امسال عرضه می شود

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با اعلام این خبر که بیمه نامه یونیت لینک این شرکت از تابستان سال جاری عرضه خواهد شد، گفت: این بیمه نامه با اتصال مستقیم واحدهای سرمایه گذاری به بیمه عمر، این امکان را به مشتری می دهد که به صورت لحظه ای ارزش دارایی خود را رصد کرده و درباره اصل و سود آن تصمیم گیری کند.
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با ارسال لوح سپاس به ناصر فلاح مدیر شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران در راستای مسئولیت پذیری در توفیق خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته پیرامون اهداف و برنامه های اقتصادی دولت در زمینه تولید و اشتغال، همچنین رفع مشکلات اقتصادی در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید، در سطح استان تهران قدردانی نمود.
مدیرعامل بانک مهر ایران خبر داد: با طبقه‌بندی مشتریان خود، برای مشتریان خوش‌حساب، مدل پرداخت تسهیلات بدون ضامن را تعریف کرده‌ایم. به این ترتیب مراجعه به شعبه نیز حذف می‌شود و در بستر الکترونیکی، پرداخت تسهیلات بدون ضامن صورت می‌گیرد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌ بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. لذا، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 64.2 هزار میلیارد ریال با سررسید 7 روزه با حداکثر نرخ 18 درصد موافقت کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای یورو، پوند و ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.