بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، «شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید» را به پنج بانک عامل ابلاغ کرد.
باشگاه مشتریان بانک سامان، با هدف توسعه خدمات الکترونیک خود نسخه سازگار با مرورگر رایانه ای سامانیوم را برای کاربران عرضه کرد.
طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی 360 درجه در مراسمی با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب ، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول ، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و روسای ادارات امور شعب تهران رونمایی شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد:

ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی با موضوع " کار و اشتغال" را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، به سهم خود از برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها حمایت می‌کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه‌ای به معاونین و مدیران کل مستقل ستادی این سازمان تشکیل شورای مقررات‌زدایی و وحدت‌رویه این سازمان را اعلام و سازوکار فعالیت این شورا را مشخص کرد.
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور با اعلام اسامی دستگاه‌های اجرایی برتر در شاخص‌ ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی، گفت: اسامی ۱۰ دستگاه برتر در شفافیت اطلاعات از بررسی عملکرد ۱۴ شاخص شفافیت در بیش از ۱۴۰ دستگاه اجرایی مطابق با معیارهای این مصوبه به دست آمده است و نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه ها به رییس جمهوری ارائه شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه ملت برگزار شد:

تقسیم سود 540 ریالی هر سهم بیمه ملت

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه ملت به منظور بررسی صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به 30 اسفند 99 با حضور بیش از 61 درصد صاحبان سهام، برگزار شد و طی آن تقسیم سود 540 ریالی بین سهامداران به تصویب رسید.
نشست بررسی سند راهبردی بیمه ایران به منظور به روز آوری و تدوین نهایی این سند با حضور سید مجید بختیاری، مدیر عامل، یکتا اشرفی عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه بانک سال گذشته بالغ بر ۵۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۱۲۷ درصد رشد داشته است.
آغاز یک خدمت جدید به مشتریان بانک آینده :

صدور آنی عابر بانک جدید شما با شماره قبلی

به منظور ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز بانک آینده ، امکان جدیدی در صدور دوباره کارت بانکی فراهم شده است.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 5 میلیون و 550 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 550 تومان رسید.