بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعتی و اقتصادی استان گلستان:

تحول اقتصادی استان‌ها با تدوین طرح‌های توسعه‌ای ملی محقق می شود

مدیرعامل بانک دی، ایجاد طرح‌های ملی توسعه‌ ای و بهره‌گیری از ظرفیت نظام بانکی به صورت کنسرسیومی را راهکاری برای شکوفایی و تحول اقتصادی استان‌های کشور دانست.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای یورو، پوند و ۲۰ ارز کاهش و نرخ ۱۲ ارز افزایش یافت و همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.
دستور ویژه مدیرعامل بیمه رازی پس از سانحه اتوبوس خبرنگاران:

طرح ویژه علی جباری در دستور کار قرار گرفت

مدیر عامل بیمه رازی ضمن تسلیت درگذشت خبرنگاران عزیز در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده گفت :خبرنگاران جزء اثرگذارترین و پرکارترین اصناف جامعه و سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
تا پایان تیرماه انجام می شود؛

اعطای وام مسکن بدون نیاز به اوراق تسهیلات

بانک تخصصی بخش مسکن از تمدید طرح پرداخت نیمی از سقف وام خرید مسکن تا پایان تیرماه امسال بدون نیاز به خرید اوراق تسهیلات مسکن خبر داد.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی نسبت به اواخر روز گذشته اندکی کاهش پیدا کرد.
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، پس از رشد ۰.۵ درصدی در این قیمت ۷۶.۰۲ دلار باقی ماند.
مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام ابلاغ «شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید» به پنج بانک عامل، جزئیات مرتبط با این طرح را تشریح کرد.
سندیکای بیمه گران در راستای صیانت از حقوق قانونی و صنفی اعضا با پیگیری های مستمر و موثر و فراهم آوردن زمینه شفافیت دادنامه 2895 سال 1396دیوان عدالت اداری، مانع از تحمیل بار مالی 25 هزار میلیارد ریالی به موسسات بیمه گردید.
با جمع آوری کمک های نقدی کارکنان بانک کارآفرین و مشارکت انجمن حمایت زندانیان مرکز، تعدادی از سرپرستان خانوار که به دلیل جرائم مالی غیرعمد به زندان افتاده اند در آستانه آزادی و بازگشت به آغوش خانواده شان قرار گرفتند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۷ ارز افزایش و نرخ ۱۱ ارز کاهش یافت و همچنین نرخ هشت ارز ثابت ماند.
امکان استعلام چک های صیادی ثبت شده در سامانه پیچک در اپلیکیشن «ایوا» که توسط بانک ملی ایران طراحی شده، فراهم است.