رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از سرپرستی شعب بیمه آسیا استان آذربایجان غربی:

تحول بیمه ای غیر از بستر الکترونیک مسیر دیگری ندارد

راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات بیمه در استان ها و تجمیع داده و جمع بندی آن به روند برنامه ریزی بیمه ای مدیران و فعالان صنعت بیمه کمک می کند.
تصویر تحول بیمه ای غیر از بستر الکترونیک مسیر دیگری ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در جریان بازدید از سرپرستی بیمه آسیا در آذربایجان غربی با اعلام این مطلب افزود: تسلط شرکت های بیمه بر میزان ریسک های موجود در استان ها از طریق سامانه یکپارچه می تواند امر بیمه گری را تسهیل کرده و توسعه پایدار را به دنبال داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت تفکیک اطلاعات بیمه ای در دو حوزه استانی و رشته ای ابراز امیدواری کرد که ضریب نفوذ بیمه در آذربایجان غربی رشد چشمگیری را تجربه کند.

وی از شرکت بیمه آسیا به عنوان مجموعه ای کارآمد و مجرب نام برد و افزود: با توجه به نیروی انسانی مبتکر و زیرساخت های مساعد سازمانی، انتظار می رود که شرکت بیمه آسیا در نظام بیمه ای کشور نقش موثرتری ایفا کند.

وی تقویت واحدهای طرح و برنامه ای شرکت بیمه آسیا را خواستار شد و خاطرنشان کرد: رشد تک بعدی در رشته های خاص لازم است اما کافی نیست و می توان در بستر دیجیتال، روند توسعه ای و تحول گرایی را شتاب بخشید.

سلیمانی در پایان از تمامی دوایر و ادارات سرپرستی شعب بیمه آسیا در آذربایجان غربی بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات کارکنان این مجموعه آشنا شد.

368498