بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با امضای تفاهم‌نامه پنج‌ساله مجدد بین پست بانک ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، دهیاری‌ها می‌توانند با رعایت سیاست‌ها و ضوابط اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پست بانک ایران از خدمات مالی و تسهیلات این بانک استفاده کنند.
بانک مهر ایران از آغاز سال ۱۳۹۲ تا پایان ۱۳۹۹ تعداد ۳۰۳هزار و ۴۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۳۲هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است. بانک مهر ایران در سال‌های گذشته به جهت کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض‌الحسنه ازدواج در طرح ضربتی، مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.
همایش برنامه راهبردی پنجم بانک و سیاست های سازمانی در راستای جاری شدن اهداف استراتژیک بانک صنعت و معدن با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران سازمانی و جمعی از کارشناسان این بانک برگزار گردید.
با حضور رییس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه آسیا؛

کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه آغاز به کار کرد

مراسم آغاز به کار کانون تازه تأسیس حسابرسان داخلی صنعت بیمه با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، رییس پژوهشکده بیمه و تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار شد.
صنعت بیمه از هر گونه شفافیت در حوزه های اقتصادی و مالی استقبال می کند و تمامی مجامع شرکت های بیمه در اتاق شیشه ای برپا می شود.
مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت خبر داد:

صدور 70 هزار نسخه الکترونیکی در چهار استان

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، از صدور70 هزار نسخه الکترونیکی در 4 استان کردستان، کرمان، یزد و چهارمحال و بختیاری خبرداد.
امکان استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی در وب سایت اصلی بانک مرکزی در دسترس کاربران قرار گرفته است و ثبت و تائید چک از طریق پیامک نیز پس از نهایی شدن تست های فنی به زودی ممکن می‌شود.
مدیر بیمه های درمان بیمه تعاون از بازنگری خدمات این شرکت برای بهره مندی کسب و کارهای کوچک از بیمه درمان تکمیلی خبر داد.
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کارآفرین (نوبت دوم)، به‌منظور تعیین حسابرس اصلی و بازرس اصلی و علی‌البدل برای سال مالی 1400، با حضور بیش از 77/19 درصد سهامداران بیمه، در روز چهارشنبه مورخ 13 تیرماه برگزار گردید.
قیمت سکه امامی با کاهش 151 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون و 232 هزار تومان رسید.
بانک آینده به‌ منظور حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۳۲ هزار و ۳۷۶ میلیون ریال به صاحبان مشاغل آسیب دیده تسهیلات اعطا کرده است.
مدیرعامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس:

بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت های مالی است

مدیر عامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت‌های مالی است و همواره نسبت ها و استانداردهای حسابداری را رعایت کرده است.