بازدید رئیس هیات مدیره از شعبه مرودشت و باجه های بانکی روستایی بیدگل و شهرک ابرج

رییس هیات مدیره پست بانک ایران و محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه‌ریزی بانک در سفر به استان فارس ضمن بازدید از شعبه مرودشت و باجه‌های بانکی روستاهای بیدگل و شهرک ابرج گفت: باجه‌های بانکی روستایی نقش ارزنده‌ای در اشتغال‌زایی و توسعه مناطق محروم دارد.
تصویر بازدید رئیس هیات مدیره از شعبه مرودشت و باجه های بانکی روستایی بیدگل و شهرک ابرج

به گزارش سایت خبری پرسون، طهمورث الیاسی‌بختیاری رییس هیات مدیره پست بانک ایران در این بازدیدها، عملکرد شعبه و باجه‌های بانکی روستایی را در شاخص‌های منابع، مصارف و نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان را ارزیابی کرد.

رییس هیات مدیره پست بانک ایران با اشاره به اینکه سطح کیفیت خدمات‌دهی پست بانک ایران در مناطق روستایی هم‌ طراز با سایر بانک‌های کشور است، گفت: این خدمات موجب ایجاد رضایت عمومی و جلب اعتماد مردم به پست بانک ایران شده است.

الیاسی با تاکید بر حفظ اسرار مشتریان بانک تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین باجه‌های بانکی روستایی مورد تایید و وثوق مردم روستایی هستند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان مدیریت شعب استان بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، توسعه خدمات بانکی، جلب رضایت مشتریان تاکید کرد و افزود: هریک از باجه‌های بانکی روستایی از یک سو نماد مناسب و مرکز خدمت‌رسانی در امور بانکی هستند و از سوی دیگر یکی از عوامل تاثیر‌گذار در رشد و توسعه مناطق محروم و روستایی است.

در ادامه این بازدیدها، سعادتفر به سوالات رییس شعبه و مسئولان باجه‌های بانکی روستایی در مورد سامانه‌های بانکی، امنیت شعب و باجه‌های بانکی روستایی و غیره پاسخ داد.

371536