بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به پیشنهاد انجمن یوزپلنگ ایرانی، ۹ شهریور به مناسبت نجات ماریتا، تنها توله بازمانده از واقعه دلخراش شهرستان بافق در سال 1373، به‌عنوان «روز ملی حفاظت از یوزپلنگ» نام‌گذاری شده است. روز ملی حفاظت از یوزپلنگ، نمادی برای حفظ و مراقبت بیشتر از این گوشت‌خوار در حال انقراض است.
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران میزان هزینه بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را تشریح کرد و گفت: تاکنون بیش از 517 هزار پرونده بستری بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت (433216 بیمار) که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به این سازمان ارسال شده است.
در 9 دهه همراهی بانک ملی ایران با بخش های مختلف اقتصادی کشور، هزاران نفر جویای کار به اشتغال رسیده اند و این راه بی پایان است چرا که باور مدیران بانک، حمایت از بازار اشتغال و نیروی کار ایرانی ست.
افزایش سرمایه 150 درصدی بانک گردشگری، شهریور ماه امسال و پس از اخذ مجوز مورخ 1400/05/20 سازمان بورس و اوراق بهادار و مجوز مورخ 1400/05/19 بانک مرکزی ج. ا.ا در اداره ثبت شرکت ها، به ثبت رسید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کردکه براین اساس نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۱ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۸ ارز ثابت ماند.