بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

ضمن اعلام نتیجه‌ شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ (مورخ 16 شهریور ماه)، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 23 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مشتریان، سپرده گذاران و خیرین تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند تا با شرکت در پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا علاوه بر سود معنوی و اخروی، برنده خوش شانس جوایز ممتاز این دوره از جشنواره باشند.
بیش از شش ماه از حضور علی جباری در شرکت بیمه رازی می گذرد و این شرکت در این مدت با تحولات قابل توجهی همراه بوده است.
معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو، از انجام فاز اول واکسیناسیون کرونا برای 94 درصد پرسنل این شرکت خبر داد و اظهارداشت: صد درصد نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو هم برای انجام واکسیناسیون کرونا ثبت نام کرده‌اند.
وحدت طلب بانک ملی ایران را پشتوانه قوی برای تولیدات این شرکت دانست وگفت: بانک ملی ایران از بدو تاسیس شرکت در کنار ما بوده که همین موضوع موجب موفقیت شرکت شده است.
بانک ملی ایران، بزرگترین حامی شرکت های دانش بنیان است. این یک ادعا نیست، بلکه اطلاعات منتشر شده از سوی بانک مرکزی آن را تایید کرده است.
معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت تشریح کرد؛

تفاهم نامه میان بیمه سلامت و بهزیستی درباره حمایت از حقوق معلولان

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اجرای ابلاغیه شماره ۶۰۴۳۹۵ مورخ 12 بهمن 99 سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر اختصاص مبلغ یکصد میلیارد تومان از محل مصارف هدفمندی با هدف خرید خدمات توانبخشی برای معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی، مفاد تفاهم نامه میان سازمان متبوع خود و بهزیستی در خصوص حمایت از حقوق معلولان را تشریح کرد.
با امضای تفاهم‌ نامه مشترک فراهم شد:

پرداخت تسهیلات بانک آینده به متقاضیان بیمه زندگی باران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک‎ آینده و شرکت بیمه زندگی باران، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علیرضا هادی، مدیرعامل و بابک جهان‌آرا عضو هیات مدیره شرکت بیمه زندگی باران به امضاء رسید.
استان مازندران یکی از قطب های کشاورزی و گردشگری ایران است و در کنار این قابلیت مازندران از پتانسیل قابل توجهی نیز در بخش صنعت و معدن برخوردار است، این استان به دلیل نزدیکی به مرکز و برخورداری از شبکه حمل و نقل جامع شامل حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی و دارا بودن بنادر فعال و نیروی کار فراوان یکی از استان های مستعد در زمینه توسعه صنعت به شمار می رود.