بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت سهامی بیمه ایران در راستای کاهش ترددهای غیرضروری جهت مقابله با شیوع ویروس کووید 19، سقف مبلغ پرداخت های الکترونیکی خسارت ها را با افزایش 14برابری از مبلغ 500 میلیون ریال به مبلغ 7 میلیارد ریال افزایش داد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.
معاون اداره کل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران معتقد است در صورتی که آموزش، اطلاع‌رسانی و نظارت دقیقی بر اقدامات و ابلاغیه های سازمان به خصوص در زمینه نسخه نویسی الکترونیک صورت گیرد بسیاری از نارضایتی ها در این حوزه کاهش خواهد یافت.
مدیر بیمه های اموال بیمه حافظ، از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست صدور بیمه موبایل خبر داد و بیان کرد: کرونا باعث تغییرات بسیاری در کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن گردیده است. به همین منظور شرکت بیمه حافظ سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه موبایل را به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بیمه حافظ و همچنین تسریع در امور صدور بیمه موبایل راه اندازی و اجرایی نمود.
بانک ملی ایران با حمایت از شرکت های تولیدی، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای تقویت بازار کسب و کار کشور است و حمایت از شرکت های سبز، گامی در راستای تحقق این مهم و فراتر از آن، ادای دین به طبیعت است.
اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و از برگزیدگان این رویداد در سه محور اصلی زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال و یک محور ویژه، مدیریت کار در دوران کرونا تقدیر شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورها را اعلام کردکه براین اساس نرخ هفت ارز افزایش و ۲۸ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در چندسال گذشته وعده بانکداری بدون شعبه در سال 1400را داده بودیم که خوشبختانه امروز محقق شد و در پایان سال جاری بانک در قالب یک شعبه فعالیت خواهد داشت.
آب های ایران برای شناورهای خارجی امن تر شد:

بیمه رازی به میدان آمد

بیمه رازی، به عنوان نخستین بیمه گر ایرانی مجوز صدور پوشش P&I برای شناورهای خارجی متردد در آبهای داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران از سازمان بنادر و دریانوردی دریافت کرد.