بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

محمدحسن علمداری با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۸۴۰ میلیاردتومان ازمحل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد از پرداخت ۲۴۴ میلیاردتومان تسهیلات در اجرای این طرح به متقاضیان خبر داد.
تنها دو روز دیگر فرصت دارید تا از سرود بانک ملی ایران دابسمش تهیه و در قرعه کشی جوایز شکوه ماندگار شرکت کنید.
بانک ملت زیان انباشته ۲۲ هزار میلیارد ریالی را به سود انباشته ۱۳۸ هزار میلیارد ریالی تبدیل کرد.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.
چشم انداز ۱۴۰۴شرکت بیمه تجارت‌ نو؛

ارزش آفرین‌ترین شرکت صنعت بیمه

شرکت بیمه تجارت‌ نو باوجود جوان بودن نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه ، درصدد است تا در سال ۱۴۰۴ ارزش‌ آفرین‌ترین شرکت بیمه ایرانی باشد که از هر واحد و عملیات و فرآیند خود خلق ارزش معناداری داشته باشد.
بانک ملی ایران همواره در پرداخت تسهیلات بانکی سرآمد بوده است و آن طور که اطلاعات نظام بانکی حکایت می کند،‌ در بسیاری از سرفصل های، بانک ملی ایران رتبه نخست تخصیص منابع به متقاضیان را دارد.
مدیر‌عامل پست‌ بانک‌ ایران گفت: منابع این بانک در پنج ماهه سال ۱۴۰۰ به رقم ۳۰۸ هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با پایان مرداد ماه سال ۱۳۹۹ از رشد ۵۴ درصدی برخوردار بوده است.
در سال ۹۹ سرمایه بانک دی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها 2009 درصد افزایش یافته است که بالاترین میزان افزایش سرمایه بوده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.
تفاهم نامه بانک‌ های تجارت، صادرات، ملت و آینده با صندوق نوآوری و شکوفایی در اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، با هدف اعطای تسهیلات ارزان‌ قیمت به شرکت‌ های دانش‌ بنیان به امضا رسید.