بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سلیمانی در نشست هم اندیشی هیأت عامل بیمه مرکزی و شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران:

روند رو به رشد صنعت بیمه نتیجه تلاش و همدلی کارکنان و مدیران صنعت بیمه است

صبح امروز (چهارشنبه) نشست هم اندیشی هیأت عامل بیمه مرکزی و شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد.
با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌ تر به هموطنان، باجه بانک مهر ایران در شهرستان تاکستان استان قزوین راه‌ اندازی شد.
سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و هیات عامل بانک مشخص کردن اولویت های اصلی اقتصادی و توسعه ای کشور را در تخصیص منابع بانک ها به بخش های واجد شرایط مهم ارزیابی کرد.
بهترین های دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی شدند؛

اهدای تندیس سیمین رهبری دیجیتال به مدیر عامل بیمه ایران

کسب «تندیس سیمین رهبری دیجیتال» توسط مدیر عامل بیمه ایران و «گواهینامه اهتمام ‏به زُبدگی دیجیتال» دو رهآورد مباهات برانگیز شرکت سهامی بیمه ایران از پنجمین دوره ارزیابی ‏ملی تحول دیجیتال بود. ‏
شرکت سهامی بیمه ایران در راستای کاهش ترددهای غیرضروری جهت مقابله با شیوع ویروس کووید 19، سقف مبلغ پرداخت های الکترونیکی خسارت ها را با افزایش 14برابری از مبلغ 500 میلیون ریال به مبلغ 7 میلیارد ریال افزایش داد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.
معاون اداره کل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران معتقد است در صورتی که آموزش، اطلاع‌رسانی و نظارت دقیقی بر اقدامات و ابلاغیه های سازمان به خصوص در زمینه نسخه نویسی الکترونیک صورت گیرد بسیاری از نارضایتی ها در این حوزه کاهش خواهد یافت.
مدیر بیمه های اموال بیمه حافظ، از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست صدور بیمه موبایل خبر داد و بیان کرد: کرونا باعث تغییرات بسیاری در کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن گردیده است. به همین منظور شرکت بیمه حافظ سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه موبایل را به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بیمه حافظ و همچنین تسریع در امور صدور بیمه موبایل راه اندازی و اجرایی نمود.
بانک ملی ایران با حمایت از شرکت های تولیدی، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای تقویت بازار کسب و کار کشور است و حمایت از شرکت های سبز، گامی در راستای تحقق این مهم و فراتر از آن، ادای دین به طبیعت است.