به گزارش سایت خبری پرسون، در این همایش فریدون بهبهانی عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی تمرکز بر مذاکره با مشتریان را اصلی ترین رکن تحقق برنامه های حوزه تجهیز منابع و وظیفه ذاتی یک بانکدار دانست.
وی همچنین در مورد ضرورت های حوزه اعتبارات اظهار داشت: تقویت مدیریت اعتبارات، از اولویت های این حوزه است و برنامه ریزی در حوزه اعتبارات باید به گونه ای باشد که حد نصاب پرداخت ها در قالب خطوط اعتباری مختلف با دقت و به صورت هفتگی کنترل شود.
بر اساس این گزارش، در ادامه ی این نشست، محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر نقش کلیدی وصول مطالبات به عنوان رکن اساسی برنامه های منابع و مصارف بانک، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نظرات کارکنان، بازدید از شعب، ملاقات با کارکنان، تقویت روحیه و ارتقای وضعیت معیشت کارکنان، توجه به شاخص های بهبود عملکرد و تشکیل و تقویت گروه های بررسی و پاسخگویی به درخواست های مشتریان، از مهم ترین مولفه هایی است که در تدوین برنامه ها می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.
این گزارش می افزاید: وهب متقی نیا عضو دیگر هیات مدیره بانک کشاورزی، در این همایش مطالبی را درباره طراحی و اجرای نظام هوشمند درجه بندی شعب، طرح تحول دیجیتال و تنظیم سند برنامه ریزی برای سرمایه انسانی عنوان و برنامه های بانک دراین حوزه و همچنین حوزه IT را تشریح کرد.