وزیر جهادکشاورزی:

بانک کشاورزی، حامی بزرگ و پشتوانه محکم بخش کشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بانک کشاورزی در جایگاه حامی بزرگ، پشتوانه محکم و مورد اعتماد بخش کشاورزی است و باید از آن حمایت شود.
تصویر بانک کشاورزی، حامی بزرگ و پشتوانه محکم بخش کشاورزی است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز شنبه چهارم دی ماه در همایش مدیران شعب بانک کشاورزی، با بیان این مطلب افزود: امروز تمام توان بانک کشاورزی در استان ها بکار گرفته شده و از حداکثر بضاعت خود برای کمک به بخش کشاورزی و حمایت از تولید استفاده می کنند.

وی افزود: بانک کشاورزی تنها بانکی است که تمام تعهدات خود در زمینه حمایت از بخش کشاورزی را به انجام رسانده است. این بانک، یکی از نقاط اتکای ما در وزارت جهاد کشاورزی و جزء اصلی خانواده بزرگ کشاورزی است. بنابراین باید آن را تقویت و حمایت کنیم و تلاش کنیم این بانک بسیار بزرگتر شود تا بضاعت آن در حد نیاز بخش کشاورزی باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که بانک کشاورزی به بهترین و نجیب ترین آحاد کشور خدمت می کند، خطاب به مدیران این بانک گفت: انتظار می رود دغدغه کشاورزان، دامداران و عشایر در زمینه تامین سرمایه درگردش همچون گذشته مدنظر قرار گیرد.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در همه نقاط کشور از طریق تقویت و گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی بسیار ضروری است و بانک کشاورزی باید ستون محوری این اقدام و حرکت بزرگ در کشور باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید نظام پرداخت یارانه‌ها را کارآمد کنیم و ساماندهی حوزه پرداخت یارانه‌ها انجام شود.

وی با بیان این که درحال حاضر، حوزه توزیع هم به خانواده کشاورزی پیوسته و کل زنجیره در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است ، گفت: دغدغه تامین غذا وظیفه ماست . هدف ما این است که استرس اضافی روی مصرف‌کننده وارد نشود، لذا ما و شما ضامن امنیت، سلامت و پایداری سفره مردم هستیم.

ساداتی نژاد در بخش پایانی سخنان خود، ضمن قدردانی از اثرگذاری و تلاش هایی که بانک کشاورزی در بخش کشاورزی و حمایت از تولید انجام می دهد اشاره کرد: بانک کشاورزی در زمینه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی موفق عمل کرده است.

377219