بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

گامی دیگر در خدمت‌ رسانی به دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت (هوده کارت):

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرفامیلی به جمع پذیرندگان هوده‌کارت پیوست

با امضای قرارداد همکاری میان شرکت توسعه ارزش هوده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی، از این پس کلیه دارندگان کارت اعتباری هوده (بیمه ملت) می‌توانند از این فروشگاه‌ها در سراسر کشور به صورت اقساطی خرید کنند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور از اول مهرماه ۱۴۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.
در مرداد امسال در کـل کشـور بیش از ۴۲۱ هـزار فقـره چـک رمـزدار بـه ارزشـی بالغ بر ۹۳ هزار میلیارد تومان وصول شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۱۲ و ۷‌.۴ درصد کاهش داشته است.
گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی بیمه رازی منتشر شد؛

افزایش ۱۸۰۰ درصدی تولیدات رسانه ای و تبلیغاتی بیمه رازی

روابط عمومی شرکت بیمه رازی گزارش عملکرد شش ماهه خود را منتشر کرد. این گزارش از زمان تصدی علی جباری مدیریت عامل شرکت بیمه رازی تنظیم و تهیه شده است و شامل ۸ بخش: تدوین استراتژی، رسانه، فضای مجازی، تبلیغات، مراسم ها، مرکز ارتباط با مشتریان، امور بین الملل و کسب افتخارات روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی می باشد.
حجت‌اله صیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش خدمت کنیم و کمک کنیم تا با افزایش تولید و اشتغال، تولید ناخالص داخلی را تا هزار میلیارد دلار افزایش دهیم. سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم.
مدیرعامل بانک ملت با تشریح عملکرد این بانک در زمینه تسهیلات فرابانک اظهار داشت: 45 درصد مشتریان متقاضی تا روز 26 شهریورماه امسال موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند و درخواست 21 درصد مشتریان در جریان بررسی و اعطا قرار دارد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پایان آذر ماه آخرین فرصت استفاده از نسخ کاغذی است و این زمان تمدید نمی شود.
سارا مشایخی گفت: به «انعقاد قرارداد در حوزه ریسک های حوادث فاجعه آمیز»، «ایجاد ظرفیت های جدید برای افزایش سهم های واگذاری»، «افزایش همکاری ها با واحد مهندسی و فعالیت مضاعف در حوزه بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی با این واحد» و «رصد پرداخت به موقع خسارت به بیمه شدگان اتکایی» به عنوان اصلی ترین محورهای مورد توجه در سال 1399 و برنامه 1400 واحد تحت مدیریت خود اشاره کرده بود. در گفت و گو با او به فعالیت واحد اتکایی شرکت بیمه تعاون پرداخته ایم که در ادامه می آید.