بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

رشد 70 درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه صادرات در استان بوشهر

رئیس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده تسهیلات این شعبه از شهریورسال 1399 بالغ بر 588 میلیارد ریال بوده و در شهریور ماه سال جاری به 1000 میلیارد ریال رسیده است که رشد 70 درصدی را نشان می دهد.
با تصمیم اعضای هیات مدیره، سید محمد یمنی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت به بیمه مرکزی معرفی شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارها نرخ همه ارزها ثابت ماند.
مدیر عامل بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست‌بانک استان مازندران با اشاره به اینکه همراهی و اهتمام جدی مجموعه همکاران بانک،رشد سودآوردی و پایداری مالی را به دنبال داشته است، تصریح کرد: برای ارتقای عملکرد بانک باید همواره تلاش کنیم و نتیجه این تلاش ها در بهبود عملکرد بانک و دستیابی به کفایت سرمایه استاندارد مشاهده می‌شود.
هشتمین نشست ملاقات حضوری ارکان اعتباری بانک ملی ایران با فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و کارآفرینان در راستای رفع موانع تولید و تسریع جهت دریافت تسهیلات از این بانک فردا (یکشنبه، 28 شهریور) برگزار می شود.
با هدف حمایت از شبکه فروش صنعت بیمه:

آیین نامه 102 برای بازنگری به شورایعالی بیمه می رود

جلسه ای با حضور برخی از اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی، شورای هماهنگی تشکل های صنفی و نمایندگان انجمن های صنفی صنعت بیمه برای بررسی آیین نامه جدید کارمزد نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه برگزار شد.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد:

سامانه آرشیو و اپلیکیشن خدمات رفاهی کارکنان

ظهر امروز طی مراسمی با حضور رئیس کل، هیات عامل و برخی از مدیران بیمه مرکزی سامانه آرشیو و اپلیکیشن خدمات رفاهی کارکنان رونمایی شد.