بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. براین اساس نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش و نرخ رسمی ۱۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۲ ارز ثابت ماند.
زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از 88 باجه بانکی روستایی پست بانک ایران، اظهار داشت: پست بانک ایران به واسطه آورده های مالی، حمایت از طرح های اقتصادی در دورترین نقاط کشور و خدمت رسانی ویژه به روستاییان از طریق باجه های خدمات بانکی ، در توسعه اقتصاد روستا نقش بسیار کلیدی داشته است.
راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت دردیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اقدامات این صندوق را در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر قابل تقدیر دانست و تلاش برای بهبود سبک زندگی بهتر جامعه هنری را یک فعالیت ارزشمند عنوان کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ ای به بانک های عامل ابلاغ کرد؛

تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ ای تمدید مهلت ثبت‌ نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌ وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه‌ های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت همراه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از یک واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ١١ مهر به ١١ میلیون و ٨۴٠ هزار تومان رسید.