نام کارکنان بیمه ملت در میان برگزیدگان مقالات هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

کارکنان بیمه ملت، دو مقاله از 8 مقاله پوستری برتر هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه را که روز یکشنبه 26 دی در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ به خود اختصاص دادند.
تصویر نام کارکنان بیمه ملت در میان برگزیدگان مقالات هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

به گزارش سایت خبری پرسون، هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد هوشمندسازی کسب ‌و کار، از ساعت 8 یکشنبه 26 دی 1400 در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار ‌شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه که به همت بیمه کوثر برگزار شد، با رای داوران از میان آثار دریافتی، سه مقاله و هشت پوستر را به‌عنوان آثار برگزیده معرفی کرد.

لازم به ذکر است؛ نام کارکنان بیمه ملت در بین ارائه‌دهندگان مقالات برگزیده پوستری این همایش به چشم می‌خورد.

«شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر هوشمندسازی کسب‌وکار در صنعت بیمه» از معصومه معصوم‌بیگی (عضو هیات‌مدیره و ناظر حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بیمه ملت) و بهروز آرمان‌مهر (رییس اداره تحول و نوآوری دیجیتال بیمه ملت) و «افزایش بهره‌وری کسب‌وکار از طریق هوشمندسازی ابزار و توانمندسازی نیروی انسانی صنعت بیمه» از نیره نظر (کارشناس بیمه‌های مهندسی بیمه ملت) به عنوان آثار برتر در میان 8 مقاله برگزیده پوستری معرفی شدند.

روابط عمومی بیمه ملت برای کارکنان بیمه ملت به ویژه ارائه‌دهندگان این مقاله‌ها آرزوی سلامت، موفقیت و بهروزی روزافزون دارد.

380542