روابط عمومی بیمه ایران عنوان "روابط‌ عمومی برتر" را از آن خود کرد

روابط‌عمومی بیمه ایران در" هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی "و "هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران"، ‌عنوان های روابط‌عمومی برتر در دو بخش" ارتباطات رسانه‌ای" و" روابط عمومی بحران " را از آن خود کرد.
تصویر روابط عمومی بیمه ایران عنوان "روابط‌ عمومی برتر" را از آن خود کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در بخش معرفی برترین ها ، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای (علمی – صنفی ) و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت وکمیت مناسب فعالیت ها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های" ارتباطات رسانه‌ای" و" روابط عمومی بحران " گردید.

بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع "روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها " و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین " نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا" و " ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی" در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

گفتنی است : هجدهمین "جشنواره برترین های روابط عمومی ایران" به عنوان یکی از بخش های مهم این رویداد ، روابط عمومی های برتر در فعالیت های ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.

همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومی های برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.

مسولین روابط عمومی مراکز استان بیمه ایران به صورت آنلاین از طریق ارتباط مجازی از نشست های علمی این رویداد بهره مند شدند.

380468

سازمان آگهی های پرسون