بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تقدیرفرماندار و مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت گچساران از بانک پارسیان؛

310 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت پرداخت شد

فرماندار و مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت شهرستان گچساران از عملکرد بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تقدیر کردند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش و نرخ رسمی ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند.
معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در سفر به استان یزد ضمن بازدید از طرح های در دست ساخت و در حال بهره برداری در استان، ظرفیت ها و نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در نظام بانکی و اقتصادی را یادآور شد و تصریح کرد: هدف گذاری صحیح این بانک دولتی در توسعه اشتغال و رونق بنگاه های تولیدی، آثار مطلوب و درخشانی را به دنبال داشته است.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 228.8 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
نماینده بیمه رازی در مشهد:

همکاری با شرکت بیمه رازی لذت بخش است

پنجمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها توسط مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با سه نماینده از شهر مشهد مقدس همزمان با اولین سفر استانی مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
مدیر عامل پست بانک ایران در تشریح عملکرد بانک در شش ماهه اول سال 1400 گفت : سپرده های روستایی پست بانک ایران در پایان نیمه اول سال جاری به رقم 222 هزار میلیارد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 91 درصد رشد داشته است.
اولین جلسه شورای توسعه مدیریت پست‌ بانک‌ ایران در سال ۱۴۰۰ با حضور سعید توتونچی مدیرکل دفتر امور استانها وزارت امور اقتصادی و دارایی، متین مشاور امور اداری و استخدامی و بهزاد شیری مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد.
در این برنامه، ضمن معرفی شرکت بیمه ملت، با بررسی خطرات و بحران‌های اقتصادی در خانواده، نقش حمایتی شرکت بیمه ملت از خانواده‌ها بیان شد و اهمیت آسایش و امنیت در زمان حوادث مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با اشاره به اقدامات گسترده این بانک در راستای افزایش شفافیت مالی طی سال های اخیر، گفت: امروز رعایت و توجه همه جانبه به نظم و انضباط پولی و مالی در اولویت بانک قرار دارد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید.
با شیوع ویروس کرونا بانک ایران زمین اقدامات ارزنده‌ای را در راستای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی انجام داد، به طوری که می‌توان ادعا کرد بانک ایران زمین کارنامه درخشانی را در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی طی دوران بحران کرونا از خود به یادگار گذاشت.