به گزارش سایت خبری پرسون، بازدیدهای غلامرضا عزیزی از شعب با هدف آشنایی و دیدار و گفتگو با کارکنان؛ بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد آنها؛ شناسایی موانع و مشکلات موجود و تسهیل و سرعت بخشی به فعالیتهای حرفهای و تخصصی آنان صورت می گیرد.
عزیزی گفت در جریان این بازدیدها ضمن آشنایی متقابل و گفتگوی صمیمانه با پرسنل، وضعیت و مسائل و خواسته های آنان برای بهبود عملکرد مورد بررسی قرار می گیرد و این حرکت موجب دلگرمی طرفین، افزایش کیفیت و راندمان کاری و حصول نتایج مثبت مطابق با اهداف راهبردی، برنامه ها و سیاست های مورد نظر خواهد شد.
عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب بیمه میهن پس از استماع گزارش فعالیت ها و عملکرد سرپرستی های قزوین و گیلان، از همت و تلاش بیوقفه کارکنان این دو مجموعه در خدمترسانی به مشتریان و بیمه گذاران قدردانی و بر پیشبرد امور و اعتلای شرکت و رفع مسائل آنان تاکید کرد.