بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: نفت، گاز و پتروشیمی مزیت رقابتی کشور ماست و سرمایه‌گذاری در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی این صنعت، مزیت رقابتی آن را تقویت می‌کند.
آیا صنعت بیمه به نظام تعرفه گذاری باز می گردد؟!

جولان قیمت های غیرکارشناسی در صنعت بیمه

با ادامه روش موجود به زودی مجبوریم به نظام تعرفه برگردیم. چون از جانب برخی شرکت ها الزامات عدم تعرفه گذاری رعایت نمی شود.
در دیدار رئیس هیئت‌مدیره جامعه بازاریان کیش با معاون بین‌الملل بانک دی مطرح شد:

ابراز رضایت بازاریان کیش از خدمات بانک دی

رئیس و اعضای هیئت‌ مدیره جامعه بازاریان کیش با معاون بین‌الملل بانک دی دیدار و بر لزوم همکاری متقابل در پروژه‌های بزرگ بخش خصوصی این جزیره تأکید کردند.
قیمت سکه در بازار تهران امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.
چهارصد و بیست و نهمین جلسه هیات عامل شرکت بیمه البرز در روز یکشنبه مورخ 1400/07/18 در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت با حضور همه اعضای هیات عامل و اعضای محترم هیات مدیره تشکیل و گزارشی از فعالیت شش ماهه، اقدامات و برنامه های آتی توسط معاونین هر حوزه ارائه و تشریح شد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در صورتی که بانک‌ها تسهیلات لازم را به بخش مسکن برای تولید اختصاص ندهند، ۲۰ درصد جریمه می‌شوند و این جرائم به صندوق ملی مسکن باز می‌گردد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ انواع سود بانکی از جمله نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار و نرخ سود انواع تسهیلات در بانک‌های دولتی و غیردولتی را اعلام کرد.
با حضور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد؛

مراسم معارفه مدیر عامل جدید بانک تجارت برگزار شد

آئین تکریم دولت آبادی مدیر عامل پیشین و معارفه اخلاقی فیض آثار مدیر عامل جدید بانک تجارت با حضور مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
به‌‌منظور گسترش تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین در زمینه ارائه خدمات متقابل، بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری و با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی توسط نادر خواجه حق وردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، عباس معزی مدیرعامل و منوچهر ناصرالملکی رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی به امضاء رسید.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک از دستاوردهای مهم نظام است و باید برای رفع مشکلات آن به سرعت عمل کنیم و با همکاری بین بخشی بهترین اقدامات را برای تکمیل این طرح بزرگ ملی انجام دهیم.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۱۶ ارز کاهش و بهای ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 302.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.