بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را جلب کرد

نظرسنجی‌ های انجام شده نشان می دهد رضایت مشتریان بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.
تصویر بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را جلب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، نظرسنجی‌های انجام شده از سوی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان می‌دهد رضایت مشتریان از خدمات و محصولات بانک با افزایشی چشمگیر نسبت به سال گذشته به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور همواره سعی کرده با ارائه طرح‌های متنوع اعتباری، نیاز اقشار مختلف را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه آسان برآورده کند. جدیدترین طرحی که این بانک ارائه کرده «۳ در یک» است که جزئیات آن و سایر طرح‌های اعتباری روی وب‌سایت بانک به آدرس www.qmb.ir قرار دارد.

اصلی‌ترین علت افزایش رضایت مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را می‌توان نقش این بانک در گسترش برخورداری مردم از تسهیلات قرض‌الحسنه دانست.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را برای توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز تفاهم‌ نامه با نهادهای حمایتی مختلف تا پایان آذر ماه سال جاری، در مجموع ۶۰۸هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی ۷۰هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده است. این بانک همچنین در پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا پیشگام بود و ظرف کمتر از یک هفته پس از دریافت لیست مشمولان، نخستین وام های قرض‌الحسنه به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا را پرداخت کرد.

خدمات بانکی در قرض‌الحسنه مهر ایران تسهیل می‌شود

ارائه خدمات غیرحضوری بر بستر فناوری اطلاعات نیز از جمله رویکردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افزایش رفاه حال مشتریان بوده است. بسیاری از خدمات غیرحضوری بانکی برای نخستین بار توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شده است؛ خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، درخواست تسهیلات آنلاین، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام و... . این بانک به‌تازگی و برای تکمیل منظومه خدمات غیرحضوری خود، پیشخوان (شعبه مجازی) را نیز ارائه کرده است. بی‌شک آسان‌تر شدن دریافت خدمات بانکی و از بین رفتن ضرورت مراجعه به شعبه برای دریافت بسیاری از خدمات، یکی دیگر از عوامل افزایش رضایت مشتریان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده است.

381515

نظرات شما ( 2 نظر )

عبداله ناصری |
دوشنبه 13 شهریور 140213:45
با سلام و ارادت اینجانب عبداله ناصری از مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی شهرستان بوکان هستم ضمن تشکر و قدر دانی از خدمات ارزنده این بانک به جهت خدمات ارزنده به مشتریانش اعلام می دارم که اینجانب بر روی سامانه اصلی بانک مهر یک نکته اشتباهی در مورد خدمات بانکی را پیدا نموده ام. جهت ارتقای خدمات این بانک راهنمایی بفرمایید که چگونه نکته مورد نظر را توضیح و اعلام نمایم .
مصطفی برزگر |
سه شنبه 11 بهمن 140119:43
هرکاری میکنم نمیتونم وارد همراه بانک بشم مشکل چیه
    سازمان آگهی های پرسون