بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۱۲ ارز کاهش و بهای ۲۱ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: یکی دیگر از تبصره‌ها نیز بانک‌ها را موظف کرده تا قرارداد ارزیابی وثایق را در اختیار مشتری قرار دهد که مجلس آن را ملزم به ثبت الکترونیکی و دسترسی مشتریان به ارزیابی وثایق کرده است، درحالیکه ارزیابی وثایق قراردادی ندارد و اگر قراردادی هم باشد بین بانک و ارزیاب یا کارشناس رسمی دادگستری است و مشتری باید صرفا از نتیجه ارزیابی خود آگاه شود.
پایگاه اطلاع رسانی بازار طلا به نشانی www.peleahani.ir در دوم آبان ماه ۱۴۰۰ مصادف با میلاد رسول اکرم محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، راه‌اندازی شده است.
شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای تحقق اهداف توسعه ای خود و با هدف گسترش تعامل با صنایع مختلف در حوزه انرژی کشور و ورود به بازارهای جدید در همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شرکت می کند.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر لزوم ایجاد شفافیت هر چه بیشتر در محصولات بیمه ای متناسب با نیازهای روز جامعه به ویژه در رشته بیمه های زندگی، گفت: بیمه سامان با طراحی مدرن محصول یونیت لینک، علاوه بر ارائه پوشش های معمول در بیمه های زندگی، امکان رصد لحظه ای دارایی را نیز برای مشتری فراهم کرده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در راستای تکمیل و بهره‌ برداری هرچه سریعتر واحد صنعتی فرتاک سیلیس متال بروجرد اعلام نمود؛ تسهیلات موردنیاز را بعد از بررسی و تصویب در اختیار این شرکت قرارخواهیم داد .
مدیرعامل پست بانک ایران در سفر به استان زنجان:

باید از ظرفیت رشد باجه‌های خدمات بانکی روستایی استفاده بهینه کنیم

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه در سفر یک روزه پنجشنه 29 مهر ماه خود به استان زنجان، ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با استاندار و نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ادارای استان شرکت کردند و از شرکت تولیدی معدنی خرم صنعت ماندگار و شعب شهرستان های ابهر، خرمدره، خدابنده، دارالقران و اسلام آباد زنجان و برخی باجه‌های خدمات بانکی روستایی منتخب بازدید کردند.
صالح آبادی در نشست مجازی اعضای مناپ عنوان کرد؛

نشانه های بهبود در اقتصاد ایران

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی ایران در فصل دوم سال 2021 علیرغم آسیب های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، تاکید کرد: این امر نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده و به سمت بهبود حرکت کرده است.
مدیرعامل جدید بانک تجارت ضمن قدردانی و تشکر بابت پیام‌های تبریک و تهنیت انتصاب ایشان از همه همکاران نظام بانکی و حوزه های مرتبط درخواست کرد که از ارسال گل و درج پیام تبریک در رسانه ها و مطبوعات اجتناب نمایند.