بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

ابراهیمی در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا تأکید کرد:

بانک سپه را به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل خواهیم کرد

مدیر عامل بانک سپه در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا با تاکید بر نصب العین قرار دادن صفات و ویژگی‌های امامین انقلاب در رویکردها و رفتار فردی و سازمانی کارکنان گفت: امروز همه مدیران بانک سپه در این مکان مقدس هم قسم می‌شویم تا نخستین بانک ایرانی را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور در غرفه بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر، از خدمات و حمایت‌های این بانک از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور قدردانی کرد.
در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا تأکید شد:

موسوی: شستا را مردمی و شفاف اداره کنید

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: انتظار داریم همان‌طور که دولت، دولت مردمی است، شستا نیز مردمی باشد و تا جایی که امکان دارد شفافیت حداکثری در شستا ایجاد شود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور توسعه تعاملات و همکاری‌های متقابل با شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی خبر داد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره بر دستور ریاست جمهوری مبنی بر جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی با تملیک آنها از سوی بانک ها گفت: این امر یکی از مهم ترین سیاست های بانک ملی ایران است و ما هیچ بنگاهی را تعطیل نخواهیم کرد.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیأت مدیره این شرکت در نمایشگاه و همایش معرفی سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر حضور پیدا کردند.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی خدمت شایسته به مردم را مهمترین وظیفه تمامی مدیران و کارکنان این سازمان دانست و گفت: در تمامی واحدهای اجرایی انتظار داریم که خدمات مطلوب به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه شود.
بانک آینده پیشرو در ایفای مسئولیت اجتماعی پایدار:

ارائه خدمات حمایتی درمانی به بیمارستان چشم پزشکی بینا

بانک آینده و بیمارستان تخصصی چشم‌ پزشکی بینا به‌منظور گسترش تعاملات و همکاری‌های فی‌مابین و ایجاد هم‌ افزایی لازم و پایه‌ریزی اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری برای ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه شرکت بیمه آسماری در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر (IFEEX ۲۰۲۱) بازدید کرد.
مدیرعامل بیمه ایران در آیین گشایش ساختمان جدید بیمه ایران معین در کیش:

راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر نقش بیمه به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای مالی در توسعه اقتصادی کشور، گفت: راه پشتیبانی از اقتصاد کشور، بزرگ تر کردن صنعت بیمه است.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۹۲۰ تومان رسید.