بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سیدرحمان حسین‌پور، احمدعلی اشتری نژاد و آناهیتا امیرحسینی روسای ادارات کل روابط‌عمومی، آموزش و تحقیقات و سرمایه انسانی و رفاه مراسم معارفه کلارا مقربیان معاون تحقیقات اداره کل آموزش و تحقیقات برگزار و حکم مقربیان به وی اعطا شد.
در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان، اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و رئیس هسته گزینش پست بانک ایران به نمایندگی از این بانک به همراه احمد فرهمند مدیر شعب استان هرمزگان از مناطق زلزله‌زده این استان بازدید کرد.
​برندگان گروهی مرحله نهایی جوایز طرح «سپهر دوستی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی در حضور مسئولان نظارتی بانک مشخص شدند و چهار جایزه ٢٠٠ میلیون ریالی به چهار گروه ( با ١١٣ نفر برنده) و ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به قید قرعه به ٦٠ برنده خوش شانس تعلق گرفت.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل با اشاره به تصمیم این موسسه برای افزایش سرمایه دو برابری گفت: سرمایه این موسسه پس از افزایش سرمایه که از محل آورده نقدی سهامداران است در مرحله اول از ۱۰ به ۲۰ هزار میلیارد ریال و در مرحله بعد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به ۴۰ تا ۴۵ هزار منیلیارد ریال تا نیمه سال آینده می رسد.
طی مراسمی از برگزیدگان فرهنگی بیمه ملت با حضور دلفراز مدیرعامل، بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره و معصومه معصوم‌ بیگی عضو هیات‌ مدیره و ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.
مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی توضیح داد؛

جذب بزرگان در بیمه‌های مهندسی و انرژی

بیمه‌های مهندسی و انرژی، از مهم‌ترین رشته‌های بیمه‌ای هستند که علاوه بر این که امنیت خاطر مهندسان و مدیران پروژه‌ها را تضمین می‌کنند، نقش مهمی نیز در توسعه و آبادانی سرزمین دارند.
برخی قوانین بیمه وآیین‌نامه‌ ها نیاز به بررسی وبازنگری وبازتعریف مجدد دارند. دنیا به لحاظ تکنولوژِی پیشرفت ودستاوردهای مهمی داشته وبا ورود به عصر دیجیتال تغییرات وتحولات چشمگیر با سرعت بیشتر از آنچه متصور بودیم در حال گسترش است.
بانک مرکزی امروز (سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز کاهش و ۱۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده:

به ازای هر گام، یک شعبه بانکی

در راستای خدمت‌ رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
سازمان آگهی های پُرسون