بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

رشد 270 درصدی اعطای تسهیلات در هشت ماهه سال جاری

رئیس شعبه مشهد بانک توسعه صادرات ایران گفت: تسهیلات پرداختی سال 1400 در شعبه مشهد طی هشت ماهه نخست سال جاری مبلغ 2 هزار و 588 میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل با 975 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی، 270 درصد رشد را نشان می دهد.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش به کار خود پایان داد.
سرپرست بانک کارآفرین از آغاز تعاملات جدید بانک کارآفرین با شرکت های تولیدی خبر داد و گفت: طی مذاکرات انجام شده با شرکت های تولیدی، فعالان بازار سرمایه فعالیت بانک کارآفرین در تامین مالی و توسعه تعامل با شرکتهای فعال گسترش خواهد یافت.
با تصمیم هیات‌مدیره شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران، امیر هامونی که رییس هیات مدیره این شرکت نیز بود به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.
قالیباف در پاسخ به اخطار دهنوی مطرح تاکید کرد؛

بانک مرکزی و وزارت اقتصاد مشکلات نماد اینماد را حل کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای حل مشکل «اینماد» و حمایت از فعالان کسب و کارها در فضای مجازی تذکر داد و گقت: اختلافات بین دستگاه های اجرایی نمی تواند مانع کار شود.
مدیرعامل بیمه رازی در برنامه زنده شبکه دوم سیما مطرح کرد:

رشد اقتصاد ملی در گرو رشد صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه اقدامات تاثیرگذاری در صنعت بیمه انجام شده است، گفت: رشد و توسعه صنعت بیمه در کشور به رشد و توسعه اقتصاد ملی منجر خواهد شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۳ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۱ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر ثابت ماند.
علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلائی و کارت تکمیلی درمان با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه در برخی مواقع شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.
با حضور 5 هزار داوطلب:

آزمون استخدام بانک سینا برگزار شد

آزمون استخدام بانک سینا با بیش از 5 هزار شرکت کننده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز جمعه 12 آذر ماه همزمان در تهران و شهرستان های منتخب برگزار شد.
در بیست ‌و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه؛

از کارمندان نمونه بیمه ایران تجلیل شد

بیست ‌و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال»، با تجلیل از کارمندان نمونه صنعت بیمه و پنج تن از کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران آغاز به کار کرد.
در حاشیه بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه:

صنعت بیمه چهره ماندگار سال ۱۴۰۰ خود را شناخت

"سید محمد مهدی علوی" _ مدیر ارشد و پیشکسوت صنعت بیمه_ در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، عنوان چهره ماندگار این صنعت انتخاب شد.