بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حمد و سپاس خداوند متعال را که فرصت و توفیق گام برداشتن در مسیر خدمت‌رسانی برای تامین آرامش و امنیت‌خاطر آحاد مردم و پشتیبانی فعالان اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عطا کرده است. بلایای طبیعی، بیماری‌های مختلف همچون کرونا، خشکسالی، فشار و تحریم و رکود اقتصادی و... همگی می‌توانند تهدیدی غیرقابل پیش‌بینی و شدید برای مردم و تداوم عملیات سازمان‌ها باشند.
مدیر امور نظارت و حقوقی در کرمان خبر داد‌:

کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌های ارزیابی شکایت طی یکسال گذشته

مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده‌های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده ایم.
مهری: بانک صنعت و معدن بر اساس تخصص و نوع ماموریت منحصر به‌ فرد خود می تواند از طریق حمایت از رشد تولید و کارآفرینی، نقشی کلیدی در اجرای برنامه های کلان کشور همچون نقشه راه رشد غیر تورمی وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشد.
بیمه پیام آور آرامش و امنیت خاطر برای آحاد مردم و فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف می باشد، ۱۳ آذر “روز بیمه” فرصتی است برای یادآوری اهمیت بیمه به افراد جامعه و نقش آن در تضمین امنیت روانی و اقتصادی بیمه گذاران و ارائه گزارش دستاوردها و اقدامات یکساله صنعت بیمه و بحث و تبادل نظر اهالی این صنعت برای آینده بهتر و ارائه برنامه جهت رشد و تعالی آن .
پیام مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم به مناسبت روز بیمه:

همگرائی رمز توسعه صنعت بیمه

ما بیمه‌گران ایرانی هر ساله روز 13 آذر ماه را یادآور می‌شویم تا فراز و فرودهای 90 سال بیمه‌گری در ایران را مرور کنیم. سال‌ها و روزهائی که به مدد بزرگان و پیشکسوتان گذشت، تا بدین جایگاه دست یابیم؛ جایگاهی که اگر چه قابل تقدیر است اما برای توسعه صنعت بیمه کافی نبوده و باید در راستای مسیر حرفه‌ای و تخصص‌گرائی تقویت شود.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۳۳ واحد پولی کاهش و قیمت پنج ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت واحد پولی دیگر ثابت ماند.
جمال مقصودی مدیر امور حقوقی و نظارت پست بانک ایران و هیات همراه، روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه و با هدف بررسی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی مدیریت شعب پست بانک استان کرمان و دیدار با کارکنان بانک وارد کرمان شدند.
دبیرکل کانون صرافان ایران گفت: در اغلب کشورها، صرفاً متقاضیان حقیقی ارز امکان ورود به این بازار و تمایل به معامله ارزی دارند. اما متأسفانه در بازار ارز ایران به دلیل فضای چند نرخی ارز، بعضی از مردم به دنبال بهره‌برداری از این تفاوت هستند.
شرکت بیمه نوین در راستای گسترش فرهنگ بیمه و در پاسخ به اعتماد مشتریان خود، بیمه‌های بدنه را با شرایط ویژه در آذرماه به فروش می‌رساند.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی بیمه رازی:

اقدامات بیمه رازی در توسعه بیمه بسیار تاثیرگذار است

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی کودکان خانواده بیمه رازی گفت: اقدامات بیمه رازی در زمینه توسعه بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه با تاکید بر کودکان خانواده بیمه رازی بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر است.
قائم‌ مقام بیمه دانا خبر داد؛

فتح بازا‌رهای جدید با تحول دیجیتال

قائم مقام بیمه دانا با برشمردن موانع رشد صنعت بیمه در کشور، رکود اقتصادی و تورم موجود در جامعه را، مهمترین چالش‌های این صنعت ذکر کرد.
بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان "نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال" به صورت حضوری و برخط در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار می شود و مراسم افتتاحیه به صورت مستقیم از طریق وب سایت همایش بیمه و توسعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.