بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه کارآفرین، در راستای اهداف خود و استفاده از توان و ظرفیت های شرکت در جهت ارائه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به همکاران و شبکه فروش بیمه کارآفرین و شرکت ایران ارقام تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۰) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۵ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۸ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
در کنار چک‌های وصولی حدود ۴۷۶ هزار فقره چک برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی به ترتیب با ۳۲.۹ و ۱۶.۶ درصد کاهش داشته است.
بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و در ادامۀ فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود، عملیات احداث یک باب مدرسۀ شش‌کلاسه در «روستای زینبی» جزیرۀ قشم را آغاز و به تمامی دانش‌آموزان این مدرسه تا مقطع دکتری بورس تحصیلی (رتبه) اعطا کرد.
با حضور کاردگر و مقامات محلی برگزار شد؛

تجلیل از بیمه گذاران استان گیلان

در راستای بزرگداشت سالروز تاسیس بیمه دانا و روز بیمه، همایشی در سالن اجتماعات بانک ملت استان گیلان با حضور کاردگر نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا برگزار شد.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین از راه اندازی متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی خبر داد و افزود: برنامه جامعی از سوی معاون طرح و برنامه در اختیار روابط عمومی قرارداده شده است که امیدواریم متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا راه اندازی کنیم.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران؛

اختصاص 404 میلیارد ریال تسهیلات برای لرستان

بانک ملی ایران با نگاه پشتیبانی از قطب های اقتصادی استان ها، بیش از 404 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی لرستان پرداخت کرده است.
«پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.
همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد.
محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و ملاقات کردند.
«پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.
رئیس کل بانک مرکزی:

صف‌های ارز به زودی جمع می‌شود

صالح آبادی گفت: صف‌ها به زودی در بازار متشکل جمع می‌شود و مردمی که نیاز به ارز دارند در چارچوب مقررات درخواست خود را به صرافی ارائه می‌کنند و اسناد را در سامانه بازار متشکل قرار میدهند و صرافان خرید آنها انجام داده و تحویل می‌دهند و حتی این امکان وجود دارد که این ارز به حساب بانکی مردم واریز شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و دستگاه‌های امنیتی باید به موضوع فعالیت مجموعه های ارز فردایی ورود کنند و اجازه ندهند که این سامانه‌ها بازار ارز را تهییج کنند.
سازمان آگهی های پرسون