بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با خرید تجهیزات پزشکی و قرار دادن آن در اختیار کادر بهداشت و درمان و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه سعی کرده از این قشر در شرایط سخت کنونی حمایت کند.
مدیر بیمه‌های خودروی بیمه ملت تشریح کرد؛

نوآوری در بیمه‌ های خودرو

بیمه‌های اتومبیل آن‌قدر شناخته شده‌اند که نیازی به معرفی ندارند، اما واقعیت این است که هیچ رشته‌ای در صنعت بیمه، بی‌نیاز از نوآوری نیست. شرکت بیمه ملت در این زمینه اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است. درباره جزئیات این جریان، با مصطفی ملکی، مدیر بیمه‌های خودروی بیمه ملت گفت‌وگو کردیم:
انتشار اسامی بدهکاران بانکی از این جهت اهمیت دارد که بیش از ۸۰ درصد تامین مالی طرح‌ها و بنگاه‌ها توسط بانک‌ها انجام می‌شود، بنابراین نظارت بر روند تامین مالی نظام بانکی ضروری است، باید از خلق پول جلوگیری شده و آثار تورمی آن نیز حذف شود.
نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۸ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۸ آذرماه) به ۲۷ هزار و ۶۹۸ تومان رسید.
مدیرعامل پست بانک ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد؛

سود ۱۳۵ هزار میلیاردی پست بانک به اقتصاد کشور

مدیرعامل پست بانک گفت: حدود ۱۳۵ هزار میلیارد سود در ۸ ماهه سال جاری از طریق پست بانک به چرخه اقتصاد کشور وارد شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروزدر بازار آزاد تهران با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به پنج شنبه به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.
مدیر عامل بیمه ایران اظهار داشت :

بزرگ ترین سرمایه برای یک شرکت، نیروهای انسانی است

سید مجید بختیاری در کارگاه آموزشی "حال خوب" که با حضور معاونین و مدیران در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بزرگ ترین سرمایه برای یک شرکت ، نیروهای انسانی است. به همین جهت توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش فنی همکاران، بسیار حائز اهمیت است و همه بخش های سازمان بخصوص دفتر آموزش وپژوهش با همکاری سایر بخش ها برای ارتقای توانمندی های علمی و روزآمد شدن افراد، برنامه های مختلفی تدوین نموده اند که یکی از آنها همین کارگاه آموزشی است تا به شکل مطلوب تری زمینه دستیابی به بهزیستی و شادکامی همکاران عزیز فراهم گردد.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک‌های دولتی در توافق بانک‌های خصوصی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامکی شرکت نکردند و اعلام کردند که اکنون موقعیت مناسبی برای این امر نیست
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف برقرار عدالت آموزشی در استان بوشهر، نسبت به اهدای تجهیزات رفاهی، آموزشی و کمک آموزشی به دانش‌آموزان شهرستان دشتی این استان، اقدام کرد.
به دلیل استمرار شرایط ناشی از کرونا؛

مهلت تسویه بدهکاران بانکی تمدید شد

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی مهلت‌های مقرر در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران ، برای مشمولان را برای آخرین بار از اول مهر ماه به مدت شش‌ماه تمدید کرد.
در سفر یک روزه مدیر عامل بانک سینا به آذربایجان غربی مطرح شد:

برای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان از تمام ظرفیت های بانک سینا استفاده می کنیم

مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی با اشاره به تامین اعتبار و تسهیلات طرح های اشتغالزایی، استفاده از تمام ظرفیت های بانک سینا برای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان را از اولویت های این بانک برشمرد.
کاردگر در جمع نمایندگان و شبکه فروش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

جان دانا، یاری رسان دولت در ارائه‌ خدمات اجتماعی

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، محصول جدید این شرکت در حوزه بیمه های زندگی را بیمه نامه‌ای منحصر به فرد دانست و اجرایی شدن آن را موجب برداشتن بار اضافی از دوش د‌ولت در حوزه خدمات اجتماعی ارزیابی کرد.