بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بررسی نسبت‌های مالی بیمه کارآفرین در شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 نشان می دهد که وضعیت شرکت نسبت به پایان سال گذشته و همچنین دوره مشابه سال گذشته یعنی شش ماهه نخست سال گذشته بهتر شده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم با اشاره به نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: در دوره جدید شورای شهر استفاده از ظرفیت های این بانک با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان را در دستور کار داریم.
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار پست بانک ایران اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در نظر دارد به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با موضوع «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برنامه تامین مالی جمعی را با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌پذیر در قالب برنامه تلویزیونی کارویا تامین مالی جمعی را اجرا کند.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون تومان رسید، قیمت سکه دیروز نیز حدود ۱۲۰ هزار تومان افت داشت.
نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز فقط با ۲۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۲۷ هزار و ۶۷۳ تومان رسید و برای پنجمین روز کاری متوالی در همین محدوده باقی ماند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به سیاست‌های اقتصاد هوشمند و با هدف افزایش سرعت ارائه خدمت به مشتریان خود، ابزارهای نوین بانکداری را به کار گرفته و با خدمات الکترونیکی این بانک دیگر برای انجام کارهای روتین بانکی مثل افتتاح حساب، انتقال پول، درخواست تسهیلات و... نیازی نیست به شعبه مراجعه کنید.
بیمه تعاون عملکرد شش ماهه خود را منتشر کرده و نشان داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد 63 درصدی در تولید حق بیمه رشد داشته که در نهایت با توجه به افزایش هزینه‌های تحمیل شده بر اساس تورم اقتصادی، سود عملیاتی شرکت رشد 15 درصدی نصیب شرکت کرده‌است.
مدیر عامل پست بانک ایران:

پس از نیم دهه زیان، به سود دهی رسیدیم

بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در گفتگو با شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، ضمن تبیین روند اصلاحات و اقدامات انجام شده در ۳ سال اخیر، از سوددهی این بانک پس از سال ها زیان دهی خبر داد.
بانک ملی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت همه جانبه از بخش تولید، اقدامات گسترده ای را برای پشتیبانی از تولیدکنندگان کشور به عمل آورده است که هر یک از آنان در صنایع مختلف، علاوه بر اشتغال آفرینی، به صادرات تولیدات خود رو آورده و موفق به ارزآوری برای کشور شده اند.
مصادف با بیستمین و دومین سالگرد تأسیس بانک کارآفرین و در همایش سراسری مدیران این بانک همکاری های شرکت بیمه کارآفرین و بانک کارآفرین دوره جدید از همکاری های خود را در براستای بیمه-بانک آغاز کردند.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد؛

تاکید رئیسی بر لزوم تسریع در ترخیص و توزیع کالاهای اساسی

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بیان اینکه ذخایر کافی غذای مردم باید همواره مورد توجه باشد بر لزوم تسریع در ترخیص و توزیع کالاهای اساسی تاکید کرد.