بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: ۷۴ درصد از منابع شعب در بانک توسعه صادرات، منابع ارزان قیمت است و تنها ۲۶ درصد از منابع شعب، سپرده های سرمایه گذاری هستند.
برای انجام راحت و بی دردسر امور بانکی می توانید در کوتاه ترین زمان کد شهاب (شناسه هویت الکترونیک بانکی) خود را دریافت کنید.
بانک رفاه کارگران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، تعداد 49.790 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 42.562 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارائه عملکرد بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران درخصوص تجلیل از دانشجویان پذیرفته شده دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در پیامی اظهار داشت: خدا قوت، کار ارزنده‌ای است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت هفت ارز افزایش یافت. نرخ ۱۵ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
در سفر ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان لرستان به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیأت همراه در سفر به استان لرستان از تعدادی واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.
در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام شد:

خرید و اهدای ویلچر به معلولان استان کرمان از سوی کارکنان بانک رفاه

کارکنان مهرورز و نوع ‌‎دوست بانک رفاه کارگران استان کرمان در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان نیازمند این استان، ویلچر اهدا کردند.
شرکت بیمه معلم به دنبال حادثه ناگوار برای سرویس مدرسه در محور هلشی به ماهیدشت در استان کرمانشاه با حضور در اداره کل آموزش و پرورش این استان ضمن اظهار همدردی بر ایفای سریع تعهدات و جبران خسارت تاکید کرد.
مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست:

حراست بازوی نظارتی و یاور امین بانک است

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری مدیریت حراست با اشاره به نقش ارزنده حراست در فعالیت بانکی گفت: حراست یار و مشاور امین و چشم همیشه بیدار و ناظر بانک در راستای صیانت و حفاظت از ارکان و چارچوب های آن است.
آمار هفت ماهه صنعت بیمه که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر گردید، نشان می دهد تغییرات حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب در حدود 41.2 و 36.5 درصد افزایش یافته است.
گزارشی از همایش یک‌روزه بیمه‌های عمر و پس انداز در شیراز؛

بیمه‌های زندگی، جایگزین مناسب برای بیمه‌های درمان

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا از نمایندگان و شبکه فروش این شرکت خواست سبد درآمدی خود را متنوع و پرتفوی بیمه‌ای خود را افزایش دهند.
مدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز شنبه(20 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بیست و ششمین سالگرد آغاز به کار بانک برگزار شد، با اشاره به اینکه پست بانک ایران، دو وظیفه مهم حاکمیتی را بر عهده دارد، گفت: نخست اینکه پست بانک ایران بانک تخصصی و توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و دوم وظیفه دارد در مناطق روستایی و کمتر برخوردار خدمات بانکی و مالی ارائه دهد و بر این اساس از سال 97 تا پایان آبان‌ماه گذشته بیش از 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات، به فعالان حوزه ارتباطات اعطا کرده است و در همین مدت و با هدف اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، بیش از 195 هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه روستایی کشور پرداخت شده است.