بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بسیاری از مردم در طول شبانه روز از طریق کارتخوان فروشگاهی اقدام به خرید و فروش کالا و خدمات می‌کنند. یکی از آمارهای قابل تأمل که در گزارش اخیر شاپرک قابل مشاهده است، میزان پراکندگی مبلغی تراکنش‌ها از طریق ابزار کارتخوان فروشگاهی به عنوان یکی از سه ابزارهای پذیرش شبکه است.
لازم است نظارت انتظامی بر افراد سودجویی که از مدت‌ها قبل نسبت به خرید و فروش سهمیه ارز افراد اقدام کرده‌اند، اعمال کرد و به موازات تدوین و اجرای سیاست‌های پولی و ارزی، این نوع کنترل‌ها را نیز جدی گرفت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۵ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مهم ترین هدف یک بانک دیجیتال این اســت که مشــتری در تعامل با آن به تجربه ای شــیرین، لذت بخش و ماندگار دست یابد و به مرورزمان با آن نهاد مالی ارتباط عاطفی معنادار برقرار کند. ازآنجاکه فلســفه وجودی بانک های دیجیتال برآمده از خلاقیت، دقت، انعطاف، قابلیت سریع تغییر و چابک سازی بخش های مختلف است، رصد دقیق نیازهای متنوع و رفتار مشتری در میان مدت و بلندمدت در بسترهای گوناگون می تواند تجربه مشــتری را به ارائه خدمات برتر تبدیل کند و تمایز موردنیاز را بین خود و ســایر رقبا به وجود آورد.
حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در آستانه میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهدای گمنام و درمانگاه تخصصی خیریه آودیسیان از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این دو مرکز درمانی و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها برای ارتقای نظام سلامت کشور و درمان بیماران قدردانی کرد.
به مناسبت نود و هفتمین سال فعالیت بانک صورت گرفت:

اهدای جوایز 97 برگزیده جشنواره « با ماسک لبخند بزن » باشگاه مشتریان بانک سپه

باشگاه مشتریان سپه به مناسبت آغاز نود و هفتمین سال فعالیت نخستین بانک ایرانی به 97 برگزیده جشنواره عکاسی خود با موضوع «با ماسک لبخند بزن» هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.
یکی از نقاط ضعف بیمه‌های زندگی در کشور مبنای صرفاً Death benefit بودن آنهاست، بیمه نامه جان دانا علاوه بر مبنای Death benefit پوشش‌هایی را نیز بر مبنای Living benefit ارائه می‌نماید. به عبارت ساده‌تر، جان دانا یک بیمه نامه کامل می باشد که پوشش‌های آن ترکیبی از مرگ و زندگی می‌باشد؛ در حالی که بیمه نامه‌های عمر کشور همگی مرگ را بیمه می‌کنند.
با اجرای طرح فرشتگان سلامت در بانک آینده :

بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان کشور اعطا شد


اگر خورشید ایمان، گرمابخش دل پرستار باشد، اگر عاطفه پرستار از سرچشمه عاطفه زینبی(س) جاری شود، اگر جویبار رحمت و ایثار پرستار به چشمه تقوای الهی متصل باشد، پرستاری، بالی خواهد بود برای پرواز در آسمان رضایت خداوند.
قائم‌مقام بیمه دانا، "جان دانا" را مطمئن ترین روش برای تامین آرامش و آسایش بیمه گذاران عنوان کرد.
یکی از برندهای معتبر صنایع غذایی در استان خراسان شمالی ، شرکت ستاره تجارت اکباتان است که در بازار مواد غذایی استان خراسان شمالی از حیث تولید مربا ،رب گوجه فرنگی ،ترشیجات و شوریجات در اختیار دارد و بانک کشاورزی در راستای سیاست های حمایتی خود از تولید و اشتغال با اعطای تسهیلات 85 میلیارد ریالی به شرکت ستاره تجارت اکباتان ،گامی دیگر در حمایت از امنیت غذایی کشور برداشته است.
قانون اصلاح قانون صدور چک، تکالیف قانونی متعددی را بر عهده بانک مرکزی قرار داده است که تاکنون بخش زیادی از این تکالیف به طور کامل انجام شده، برخی در حال اجرا و برخی دیگر نیز برای عملیاتی شدن نیازمند همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها ست.
حوزه دام‌پروری به عنوان یکی از اصلی‌ترین محل‌های درآمدز ایی و اشتغال هم‌ وطنان استان سیستان و بلوچستان، در سال‌های اخیر به‌واسطه سیل و خشکسالی‌های پی‌درپی، با آسیب‌های جدی مواجه بوده است. تلف شدن احشام روستائیان استان از جمله مصادیق مشهود این آسیب‌ها به شمار می‌رود.
قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه آرمان:

سازمان فنی و حرفه ای کشور آرمانی شد

قرارداد همکاری مشترک سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و بیمه آرمان ، با حضور مجید قلی پور مدیر عامل بیمه آرمان، میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور و آقای ناصری امید مدیر کل منابع انسانی و پشتیانی، در حوزه بیمه های درمان تکمیلی، عمر، مسئولیت، آتش سوزی و سایر رشته های بیمه ای آن سازمان به امضای دو طرف رسید.