بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران بدون تغییر نسبت به دیروز به ١٣ میلیون و ٢٠ هزار تومان رسید .
با خرید بیمه درمان خانواده برای همیشه از هزینه‌های سرسام‌آور درمان در امان باشید. اکثر اوقات بیشتر افراد نمی‌توانند تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی بیمه درمان را تهیه نمایند، بنابراین تهیه بیمه برای اعضای خانواده این روزها به یک چالش اساسی تبدیل شده است. بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر و بیمه درمان خانواده از جمله بیمه‌هایی هستند که می‌توانید برای اعضای خانواده خود از آن‌ها استفاده کنید.
قائم مقام بانک گردشگری با اشاره به برنامه این بانک برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تولیدی، تجاری و زیرساختی و راهبرد اتخاذ شده در مسیر حمایت از مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران پروژه‌ها اعلام کرد: مشتری‌محوری راهبرد اصلی بانک گردشگری است و برای سرمایه‌گذاران خاص متناسب با نیازشان، بسته‌های حمایتی درنظر گرفته می‌شود.
یکی از دلایل اصلی افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدامات این بانک برای شفاف‌سازی درباره عملکرد خود است.
بانک دی برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات و صرفه جویی در منابع مالی، بخشی از خدماتش را علاوه بر شعبه های این بانک در شعب پست بانک و دفاتر بنیاد شهید ارائه می دهد.
طرح بیمه‌ ای شجره طیبه به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارایه خدمات مناسب به بسیجیان و خانواده‌ های معزز آن‌ها با حضور مقامات سازمان بسیج و شرکت بیمه کوثر رونمایی شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آذر) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۰ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۹ ارز افزایش یافت. نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 427.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
جشن انقراض کارت بانکی در بانک آینده بر پا شد:

دریافت آنی پول نقد بر بستر «پل»

بانک آینده در راستای ارائه خدمات بانکی نوین و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، یکی از نخستین بانک‌های ارائه دهنده سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) است.
تخفیفات ویژه 30 درصدی بیمه ملت برای بیمه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان از سالروز ولادت حضرت زینب(س) (روز پرستار) تا ولادت حضرت زهرا(س) ارائه می شود.
هشدار نماینده مجلس به وزارت اطلاعات؛

قبل از فرار جلوی مدیر بانکی لندن نشین را بگیرید!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه خواست سریعا جلوی فعالیت و خروج از کشور مدیرعامل بانک خصوصی که دائما به انگلستان سفر می کند را بگیرند و مسئولان جدید بانک مرکزی نیز از ادامه فعالیت این مدیران نفوذی ممانعت کنند.